بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 199

حدادعادل: آمادگی فرهنگستان زبان و ادب فارسی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نسبت به زبان فارسی در رسانه‌ی کشور مسئولیم و فرهنگستان زبان و ادب فارسی این آمادگی را دارد که برای تمام اصحاب رسانه کلاس و دوره‌های آموزشی برگزار کند.
کد خبر: ۳۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴ - 14November 2014

حدادعادل: آمادگی فرهنگستان زبان و ادب فارسی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها گفت: روز اولی که خبر افتتاح نمایشگاه را شنیدم از انتخاب شعار "رسانه، آزادی مسوولانه" برای نمایشگاه خرسند شدم و من کسی را که این شعار را انتخاب کرده است تحسین میکنم.

وی ادامه داد: این شعار آنقدر جامع است که میتوان گفت تمام حرف ما در خصوص رسانهها در این عبارت وجود دارد. باید دانست اگر کسی چیزی را بداند و نگوید نسبت به آزادی خیانت کرده است.

حدادعادل افزود: ما نسبت به زبان فارسی در رسانهی کشور مسئولیم و جایزهای را که این فرهنگستان زبان و ادب فارسی به رسانهها میدهد در همین راستاست. این جایزه یک پیام دارد برای اهل رسانه و آن این که مراقب زبان فارسی باشید.

وی در پایان گفت: فرهنگستان این آمادگی را دارد که برای تمام اصحاب رسانه کلاس و دورههای آموزشی برگزار کند و ما برای حفظ زبان فارسی به عنوان میراثی کهن دست یاری خود را به سوی اصحاب رسانه دراز میکنیم.

انتهای پیام/ ح.ی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار