بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 206

انتظامی: انتخاب سرافراز توسط مقام معظم رهبری پیام مدیریتی دارد

معاون مطبوعاتی و رسانه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخاب دکتر سرافراز توسط مقام معظم رهبری یک پیام مدیریتی دارد، رهبری با تدبیر بالا یکی از باسابقه‌ترین مدیران صدا و سیما را به ریاست این سازمان منصوب کرده است.
کد خبر: ۳۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳ - 14November 2014

انتظامی: انتخاب سرافراز توسط مقام معظم رهبری پیام مدیریتی دارد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و رسانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه این نمایشگاه ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به حضار گفت: استقبال مخاطبان و حضور مسئولان در این نمایشگاه خوب بود و این زمینه فراهم شد تا از تلاش اصحاب رسانه تقدیر شود.

وی گفت: یکی از ویژگیهای این نمایشگاه این بود که شاخصه و نحوه انتخاب برترینها از روز اول انتخاب شد.

انتظامی افزود: جا دارد که از شورای هماهنگی تشکلها و صنوف رسانهها تشکر کنم و امیدوارم حضور این عزیزان باعث شود که از سال آینده این نمایشگاه کاملا توسط آنها اجرا شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد ادامه داد: انتخاب دکتر سرافراز توسط مقام معظم رهبری یک پیام مدیریتی داشت، رهبری با تدبیر بالا یکی از باسابقه ترین مدیران صدا و سیما را به ریاست این سازمان منصوب کرده است.

انتظامی ادامه داد: حضور دکتر سرافراز یک پیام نمادین نیز دارد و آن هم اهمیت جایگاه رسانهای مکتوب و خبرگزاریها نزد ایشان است.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم شعار امسال نمایشگاه یعنی "رسانه، آزادی مسئولانه" مورد توجه قرار گیرد و توسط رسانهها اجرا شود.

انتهای پیام/ ح.ی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار