بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 209

نقدی: برگزاری جشنواره رسانه‌های مقاومت ایده قابل اجرایی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری جشنواره رسانه‌های مقاومت در کنار برگزاری جشنواره‌هایی مانند فیلم، تئاتر و هنرهای تجسمی مقاومت ایده قابل اجرا و خوبی است.
کد خبر: ۳۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹ - 14November 2014

نقدی: برگزاری جشنواره رسانه‌های مقاومت ایده قابل اجرایی است

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در آخرین روز از برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در رابطه با موضوع امربه معروف و نهی ازمنکر به خبرنگار ما گفت: بعضیها موضوع امر به معروف و نهی از منکر را برعکس متوجه شدهاند زیرا فکر میکنند اجرای این موضوع باید همراه با خشونت باشد.

وی افزود: موضوعی که متاسفانه بعضی رسانهها هم به آن پرداختند ناشی از بی اطلاعی یا کم اطلاعی آنها از احکام امر به معروف و نهی از منکراست.

سردار نقدی درادامه با اشاره به اینکه رسانهها باید به تبیین موضوع امر به معروف و نهی از منکر بپردازند، بیان داشت: یک جامعه زنده باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند تا به تدریج دچار فساد و زوال نشوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از این گفتگو درخصوص برنامههای هفته بسیج امسال نیز یادآور شد: سه شنبه 27 آبان نشست خبری پیرامون برنامه های امسال هفته بسیج برگزار میشود که طی آن به تشریح برنامه های این هفته پرداخته می شود البته برنامههای هر سال با توجه به اقتضائات آن سال برگزار می شود.

انتهای پیام/ر.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار