نمایش اقتدار ارتش (۷)/ اختصاصی دفاع پرس

اخطار قرارگاه پدافند هوایی به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای در نخستین روز رزمایش ارتش

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اخطار این قرارگاه به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای گفت: امروز نیز به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای اخطارهای لازم داده شده است.
کد خبر: ۳۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ - 25December 2014

اخطار قرارگاه پدافند هوایی به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای در نخستین روز رزمایش ارتش

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، در پاسخ به این سوال که آیا از زمان آغاز رزمایش به هواپیماهای جاسوسی کشورهای فرامنطقهای اخطاری داده شده یا خیر، اظهار داشت: ما هر روز رصد صد درصدی نسبت به پیرامون خودمان و منطقهای که رزمایش در آن انجام میشود، داریم.

وی با بیان اینکه کل آسمان کشور بهصورت ۲۴ ساعته رصد و اطلاعاتش به دو مقصد «کنترل و فرماندهی شبکه یک پارچه» و «قرارگاه رزمایش» ارسال میشود، افزود: اگر هواپیماهایی از مسیر خودشان منحرف شوند، همه اقدامات ایمنی و امنیتی انجام میشود تا هم پروازهای عبوری به سلامت انجام شود و هم پروازی که قصد تخاصم و جاسوسی دارد، در اجرای ماموریت خود ناکام بماند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به عبور روزانه حدود هزار فروند هواپیما از آسمان کشور گفت: برگزاری این رزمایش باعث هیچگونه اختلالی در روند پروازهای عبوری نشده است؛ اما با رصدهایی که انجام میدهیم هواپیماهای جاسوسی علیرغم خاصیت پنهانکاری، کشف شده، به آنها اخطار داده میشود و این هواپیماها به ناچار از مهلکه دور میشوند.

امیر اسماعیلی در پایان تصریح کرد: این اخطارها را در روزهای قبل از رزمایش و دیروز داشتهایم و امروز نیز به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقهای اخطارهای لازم داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار