نمایش اقتدار ارتش(۸۱)/ امیر موسوی در گفت‌وگوی اختصاصی با دفاع پرس:

در رزمایش به نقاط قوت و ضعف خود پی بردیم/ با قدرت از کشورمان دفاع می‌کنیم

جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه اگر کسی در ذهن خود فکر تجاوز و سلطه داشته باشد، ما این قدرت را داریم که از آرمان‌ها، حدود و ثغور کشور و ملت خود دفاع کنیم، گفت: ما این موضوع را بارها در دوران دفاع مقدس، رزمایش‌ها و صحنه‌های مختلف نشان داده‌ایم.
کد خبر: ۳۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳ - 31December 2014

در رزمایش به نقاط قوت و ضعف خود پی بردیم/ با قدرت از کشورمان دفاع می‌کنیم

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده رزمایش مشترک محمد رسولالله(ص) در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه رزمایش ارتش، با اشاره به اهداف این رزمایش اظهار داشت: ما در این رزمایش گسترده توانستیم به بهترین نحو از وجود جوانان استفاده کنیم.

وی افزود: در رزمایش محمد رسولالله(ص) به نقاط قوت و ضعف خود پی بردیم که این خود یک موفقیت است. همچنین توانستیم سلاحهای جدید و موشکهای دوربرد خود را آزمایش کنیم و در کل از نحوه برگزاری این رزمایش راضی هستم.

فرمانده رزمایش محمد رسولالله(ص) در خصوص پیام این رزمایش گفت: پیام رزمایش گسترده ارتش و در کل پیام نظام اسلامی صلح و دوستی است، چرا که ما پیرو پیامبر رحمت هستیم.

امیر موسوی ادامه داد: از سوی دیگر اگر کسی در ذهن خود فکر تجاوز و سلطه داشته باشد، ما این قدرت را داریم که از آرمانها و حدود و ثغور ملت خود دفاع کنیم. ما این موضوع را بارها در دوران دفاع مقدس، رزمایشها و صحنههای مختلف نشان دادهایم.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه تاکید کرد: نقش رسانهها در پوشش اخبار رزمایش مشترک ارتش بسیار خوب و موثر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها