نمایش اقتدار ارتش(65)/ سردار شیرازی اعلام کرد:

خدا قوت فرمانده معظم کل قوا خطاب به رزمندگان رزمایش محمد رسول‌الله(ص)

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: مقام معظم رهبری فرمودند تا بنده در منطقه رزمایش خدمت عزیزان برسم و از طرف معظم‌له یک «خداقوت» به همه عزیزان عرض کرده باشم و سلام ایشان را هم خدمت شما ابلاغ کنم.
کد خبر: ۳۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ - 29December 2014

خدا قوت فرمانده معظم کل قوا خطاب به رزمندگان رزمایش محمد رسول‌الله(ص)

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی پیش از ظهر امروز با حضور در منطقه رزمایش و بازدید و از قرارگاه ذوالفقار ارتش، پستهای فرماندهی نیروی دریایی و قرارگاههای پدافند هوایی، نیروی هوایی و دریایی و قرارگاههای جوان، گفت: حضرت آقا فرمودند تا بنده در منطقه رزمایش خدمت عزیزان برسم و از طرف معظم له یک «خداقوت» به همه عزیزان عرض کرده باشم و سلام ایشان را هم خدمت شما ابلاغ کنم.

وی که پس از بازدید قرارگاههای تاکتیکی رزمایش به همراه فرماندهان رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) در قرارگاه فرهنگی رسانهای مستقر در منطقه دوم دریایی جاسک حضور یافته بود، ضمن تقدیر از تلاشهای انجام شده در حوزه فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی اظهارداشت: انعکاس این رزمایش تاکنون در رسانهها خوب بوده است.

سردار شیرازی با اشاره به اهمیت کار تبلیغاتی رزمایش تاکید کرد: باید واقعیتهایی که در اینجا اتفاق میافتد به مردم منتقل شود که این ماموریت، دشواریها و حساسیتهای خاص خود را دارد.

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا افزود: نکته مهمی که وجود دارد این است که همه تلاشها و مجاهدتها باید در راستای اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

سردار شیرازی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات عملیاتی رزمایش قابل اعلام نیست، بیان داشت: قطعا ملت عزیز میدانند که همه آنچه در رزمایش اجرا میشود رسانهای نخواهد شد و تنها بخشی از توانمندیها رسانهای میشود.

وی تاکید کرد: بسیاری از تاکتیکها باید برای روز مبادا محفوظ بماند تا در زمان لازم مورد استفاده قرار گیرد.

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ضمن مثبت ارزیابی کردن تشکیل کمیته مشورتی و اتاقهای فکر در قرارگاه رسانهای رزمایش گفت: تدبیر فرماندهی معظم کل قوا این است که ما اقتدار خود را نشان دهیم و در عین حال تاکتیکها را فاش نکنیم.

سردار شیرازی افزود: همانطور که میبینیم همه آماده و گوش به فرمان امر فرماندهی معظم کل قوا هستند که این آمادگی باعث افتخار است واین همان چیزی است که دشمن از آن واهمه دارد.

وی یادآور شد: اقتدار نظام بسته به همین روحیه ولایتمداری و حس مسئولیت است که بنده در وجود تک تک فرماندهان و رزمندگان حاضر در منطقه رزمایش مشاهده میکنم.

گفتی است پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جمع کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، سردار شیرازی از پیشرفت پروژههای عمرانی و توسعه سواحل مکران از جمله منازل سازمانی کارکنان، اسکله و موجشکن در حال احداث بازدید کرد و دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گزارشی از روند تلاشها و پیشرفت پروژههای دریایی در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در توجه و توسعه سواحل مکران ارائه کرد.

در بازدید از قرارگاههای تاکتیکی ارتش همچنین امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی فرمانده رزمایش محمدرسولالله(ص) و جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ حبیبیان رییس سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی، حجتالاسلام روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و جمعی دیگر ازفرماندهان عالیرتبه رزمایش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار