نمایش اقتدار ارتش(۴۳)/ امیر ولیوند به دفاع پرس خبرداد:

حضور پنج قرارگاه عملیاتی دافوس در رزمایش گسترده محمد رسول‌الله(ص)

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) گفت: پنج قرارگاه عملیاتی را که در رنج سنی دوره جوانی قرار دارد جهت اجرای عملیات به این منطقه آوردیم تا ثابت کنیم نسل سوم نیز، هم چون پدران خود درزمان بروز خطر و تهدید پیش قراول مبارزه با دشمن هستند.
کد خبر: ۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹ - 27December 2014

حضور پنج قرارگاه عملیاتی دافوس در رزمایش گسترده محمد رسول‌الله(ص)

امیر حسین ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) با حضور در منطقه عمومی رزمایش محمد رسولالله(ص)، درباره نقش دافوس در این رزمایش به خبرنگار دفاعی دفاع پرس گفت: بهترین افسران فارغالتحصیل دافوس را به منطقه رزمایش آوردیم تا در کنار افراد صاحب تجربه تکنیکهای رزمی را اجرا کنند.

وی با اشاره به نقش جوانان در دفاع مقدس اظهار داشت: با تاسی از دفاع مقدس، پنج قرارگاه عملیاتی را که در رنج سنی دوره جوانی قرار دارد جهت اجرای عملیات به این منطقه آوردیم تا ثابت کنیم نسل سوم نیز، هم چون پدران خود درزمان بروز خطر و تهدید پیش قراول مبارزه با دشمن هستند.

امیر ولیوند در ادامه با بیان اینکه این جوانان دررده های نیروی دریایی، زمینی، هوایی، پدافند و قرارگاه ذوالفقار وارد صحنه رزمایش شدند افزود: از این جهت که می خواستیم این افراد آموزش دیده در صحنه نبرد و مورد آزمایش تاکتیکی قرارگیرند آنان را در رزمایش گسترده آوردیم.

وی با بیان اینکه در بین این افراد افسران لایق و زبده ای قرار دارند بیان داشت: افرادی که در قالب پنج قرارگاه عملیاتی به این قرارگاه آمدهاند، قابلیت فرماندهی ردههای مختلف را دارا هستند.

انتهای پیام/ م.ک

نظر شما
پربیننده ها