نمایش اقتدار ارتش(۷۳)/ ششمین روز از رمایش محمد رسول‌الله(ص)

اعلام وضعیت اضطراری در منطقه رزمایش ارتش/ قرارگاه پدافند هوایی ستاد بحران تشکیل داد

در ششمین روز از رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) ارتش در پی اعلام وضعیت اضطراری در منطقه رزمایش، ستاد بحران تشکیل شد.
کد خبر: ۳۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸ - 30December 2014

اعلام وضعیت اضطراری در منطقه رزمایش ارتش/ قرارگاه پدافند هوایی ستاد بحران تشکیل داد

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، سرهنگ اصغر جمالی فرمانده پشتیبانی قرارگاه پدافند هوایی دراینباره اظهار داشت: این مرحله از رزمایش به منظور سنجش میزان چابکی و چالاکی یگانهای پشتیبانیکننده، توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد آمادگی بیشتر برای مقابله با بحرانها و کنترل آنها، مشخص شدن نقشها و مسولیتها و اداره و رهبری همه فعالیتها، از قبیل پیشبینی، پیشگیری، کاهش خسارات و ایجاد آمادگی و مقابله با تهدیدات و هماهنگی بیشتر عملیاتی برگزار شد.

وی ادامه داد: در پی اعلام وضعیت اضطراری در منطقه رزمایش اقدامات اولیه کمکرسانی به آسیبدیدگان توسط نیروهای حاضر در منطقه انجام شد، ولی با توجه به وضعیت اضطراری به وجود آمده برابر تدبیر امیر فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی نیروهای پشتیبانی کننده رزمایش بلافاصله به منطقه رزمایش اعزام و ستاد بحران در منطقه رزمایش تشکیل شد.

فرمانده پشتیبانی قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: آواربرداری، تخلیه مجروحین و فوتشدگان، کمکرسانی، تامین غذا و آبرسانی، کنترل تردد، حفظ اسناد و مدارک و تخلیه آنها از جمله اقدامات ستاد بحران در منطقه رزمایش بود.

وی افزود: امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از هماهنگی مطلوب بین نیروهای بخشهای مختلف در این مرحله از رزمایش ابراز رضایت و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها