نمایش اقتدار ارتش(۲۸)/در دومین روز رزمایش ارتش انجام شد؛

استفاده از «پهپاد‌های انتحاری» نزاجا برای نخستین‌بار/ بمب متحرکی برای اهداف زمینی و هوایی

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پهپاد انتحاری برای نخستین بار در رزمایش محمد رسول الله (ص) مورد استفاده قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ - 26December 2014

استفاده از «پهپاد‌های انتحاری» نزاجا برای نخستین‌بار/ بمب متحرکی برای اهداف زمینی و هوایی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ پوردستان در تشریح ماموریتهای این نیرو در این رزمایش محمد رسولالله(ص) اظهارداشت: یکی از مأموریتهای نیروی زمینی در این رزمایش استفاده از پهپادهای این نیروی است.

وی افزود: ما در دو مرحله از پهپادهای نیروی زمینی استفاده میکنیم که در مرحله نخست پهپادهای ما نقش دشمن را ایفا کرده و در مرحله دوم پهپادهایی در نقش نیروهای خودی به پرواز درمی آیند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: با قابلیتی که در صنعت وجود دارد، بُرد پهپادهای ما بیشتر شده و قابلیت عملیاتی آنها ارتقا یافته است.

سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: این پهپادها نسبت به گذشته بار بیشتری را حمل می کنند و دوربینهای با کیفیت بیشتری را به همراه دارند.

وی با بیان این که این پهپادها به شایستگی می­توانند پشتیبان نیروهای ما باشند، اظهارداشت: این پهپادها، دستان بلند نیروی زمینی در صحنههای نبرد هستند.

امیر پوردستان با بیان این که پهپاد انتحاری برای نخستینبار در این رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: این پهپاد میتواند برای حمله به اهداف هوایی و زمینی مورد استفاده قرار گیرد و در صورت دیدن یک هدف مشکوک به آن حمله کند.

وی این پهپاد را یک بمب متحرک توصیف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار