نمایش اقتدار ارتش(۴۶)/ دریادار سیاری در جمع اصحاب رسانه:

نداجا با سفر به مناطق دوردست فرهنگ والای ایرانی را در سایر کشورها به نمایش می‌گذارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو با سفر به مناطق دوردست و پهلوگیری در سواحل کشوهای مختلف، فرهنگ والای ایرانی را پیش چشم مردم سایر کشورها به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۳۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹ - 27December 2014

نداجا با سفر به مناطق دوردست فرهنگ والای ایرانی را در سایر کشورها به نمایش می‌گذارد

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش امشب در جمع اصحاب رسانه که بهمنظور پوشش خبری رزمایش مشترک محمد رسولالله(ص) ارتش در جاسک حضور یافتهاند، با اشاره به اهمیت دریا و تأکید بر لزوم آبادانی سواحل مکران اظهار داشت: استعمارگران در راستای سیاستهای استعماری خود، در طول سالیان گذشته تلاش زیادی داشتند تا مردم ساحلنشین را از سواحل دور نگه دارند، که در این امر نیز موفق بودند.

وی در ادامه با اشاره به جنگ 500 سال پیش انگلیس و هلند بر سر مالکیت سواحل مکران، گفت: در پی دستور مقام معظم رهبری برای آبادسازی این سواحل، نیروی دریایی ارتش دست به کار شده و تلاش خود را در این راستا معطوف داشته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به سخن فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه نیروی دریایی یک نیروی نظامی، سیاسی، فرهنگی و بینالمللی است، اشاره و تصریح کرد: این فرمایشات حضرت آقا تأکید بر راهبردی بودن نیروی دریایی دارد.

دریادار سیاری ادامه داد: نیروی دریایی با سفر به مناطق دوردست و پهلوگیری در سواحل کشوهای مختلف، فرهنگ والای ایرانی را پیش چشم مردم سایر کشورها به نمایش میگذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش گسترده ارتش اشاره و تأکید کرد: اصحاب رسانه در انتقال پیام رزمایش که حاوی صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و اقتدار و بازدارندگی در برابر کشورهای فرامنطقهای است، نقش مهمی دارند.

فرمانده نداجا در پایان از عملکرد عوامل رسانهای پوشش دهنده اخبار رزمایش مشترک محمد رسولالله(ص) ارتش تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار