نتانیاهو: توافق خوب توافقی است که تهدید ایران برای محو اسرائیل را متوقف کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: توافق خوب توافقی است که بین برداشته شدن محدودیت‌ها بر برنامه اتمی ایران و توقف اقدامات تروریستی آن در جهان و البته تهدیدات آن برای محو اسرائیل ارتباط برقرار کند.
کد خبر: ۴۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ - 09March 2015

نتانیاهو: توافق خوب توافقی است که تهدید ایران برای محو اسرائیل را متوقف کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اینترنتی نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو روز یکشنبه در جلسه کابینه این رژیم گفت: به دنبال سخنرانی من در کنگره ، در پایان هفته شاهد این موضوع بودیم که وزرای خارجه چندین قدرت عمده جهان اعلام کردند که نیازی به توافق فوری با ایران نمی بینند و تا مادامی که توافق خوب پیدا شود منتظر می مانند .امیدوارم که این سخنان نتایج محسوسی به همراه داشته باشند.

وی افزود: توافق خوب توافقی است که بین برداشته شدن محدودیت ها بر برنامه اتمی ایران و توقف اقدامات تروریستی آن در جهان و البته تهدیدات آن برای محو اسرائیل ارتباط برقرار کند.توافق خوب توافقی است که زمان فرار هسته ای ایران را برای رسیدن به بمب اتمی را برای چندین سال تمدید کند و احتمال امکان هرگونه نقض توافق را فراهم کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت:حالا توافق بین ایران و قدرت های عمده تدوین شده است و به ایران زمان فرار هسته ای در مدت یک سال و یا کمتر را ارائه می کند.این ارزیابی بر اساس عوامل اطلاعاتی حرفه ای اسرائیل صورت گرفته است و این ارزیابی به قدرت های عمده ارائه شده است.

نتانیاهو در اظهاراتی تکراری تاکید کرد که اسراییل به تمامی اقدامات ممکن برای جلوگیری از دستیابی بزرگترین کشور تروریست در جهان به توانایی ساخت خطرناکترین سلاح جهان ادامه می دهد، سلاحی که هدف اول و نهایی آن ما هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار