بیانیه ارتش به مناسبت هفته بسیج:

فرهنگ بسیج به الگویی کارآمد در عرصه های مختلف تبدیل شده است

ارتش در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد: فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ - 22November 2013

فرهنگ بسیج به الگویی کارآمد در عرصه های مختلف تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیهای با گرامیداشت هفته بسیج، تاکید کرد که فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصههای مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

این بیانیه با تبریک سی و چهارمین سالروز تشکیل نیروی مقاومت بسیج به آحاد بسیجیان ولایتمدار، خاطرنشان کرده است: سازمان بسیج مستضعفان که با تدبیر و ژرفنگری امامراحل تشکیل شد، در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبهای شد که ملت ایران را از گردنههای پر خطر در مسیر تعالی خود حفظ کرد.
 
در ادامه این بیانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیتالله خامنهای(مدظلهالعالی) در خصوص اینکه«بسیج در همه دورانها امتحان صداقت خود را به خوبی پس داده است»، آمده است: ملت ایران در جریان جنگ تحمیلی با یک اشاره امامراحل به میدانهای جهاد و شهادت شتافت و با اشاعه فرهنگ بسیجی به خوبی آموخت که کارآمدترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی نیروهای مردمی هستند که با تکیه بر ایمان الهی و ولایتمداری، زیباترین حماسهها  را در تاریخ کشور رقم زدند. پس از آن هم این شجره طیبه انقلاب اسلامی تحت رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری به درختی بارور تبدیل شد که گرهگشای مشکلات کشور در برهههای مختلف شد.
 
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این هفته به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند، از حماسهآفرینی  این عزیزان و خانواده شهدای معظم بسیج که در دوران دفاعمقدس با بذل جان، نهال انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و برای این استوانههای نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار