سردار نقدی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز:

آرزوی امام (ره) در تشکیل ارتش 20 میلیونی برآورده شد

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آرزوی تشکیل ارتش بست میلیونی توسط امام خمینی (ره) برآورده شده و اعضای سازمان‌یافته بسیج در مردادماه امسال از مرز 20 میلیون نفر گذشت.
کد خبر: ۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵ - 22November 2013

آرزوی امام (ره) در تشکیل ارتش 20 میلیونی برآورده شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران، با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایشان بسیج را شجرهای طیبهای دانشتند که اصلها ثابت و فرعها فیالسما است.

سردار نقدی ادامه داد: ریشه و اصل بسیج ولایت، شاخ و برگ آن مردم و میوهی شیرین آن عزت، عظمت، سربلندی و تقرب الی الله است.

وی افزود: در طول این 34 سالی که عمر بابرکت این تشکل میگذرد، هر روز مردم از میوههای آن بهرهمند بودهاند. این تشکل روز به روز رشد کرده و به اهداف و آرمانهای بلند خود نزدیک شده است.

سردار نقدی تصریح کرد: آرزوی تشکیل ارتش بیست میلیونی توسط امام خمینی (ره) برآورده شده و اعضای سازمانیافته بسیج در مردادماه امسال از مرز 20 میلیون نفر گذشت.

وی خاطرنشان کرد: البته همهی کسانی که پاسداری از ارزشهای الهی را وظیفه میدانند، بسیجی هستند؛ اما این 20 میلیون نفر، افرادی هستند که توانستهایم سازماندهی کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیدار 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی با مقام معظم رهبری، تاکید کرد: سیسال پیش که بسیج فراخوان داد، چنین جمعیتی به عنوان سپاه محمد (ص) از سراسر کشور جمع آمدند؛ در حالی که همه رزمنده معمولی بودند.
 
وی افزود: شما 30 سال ما را محاصره و تهدید کرده و هر فشاری که توانستید به ملت وارد کردید؛ اما ما امروز به اندازه رزمندههای معمولی سیسال پیش فرمانده داریم. اگر هر یک از فرماندهان یک گروهان نیرو را سازماندهی کنند، تا کل عالم را از لوث وجود کافران و مشرکان پاک نکنند، از پای نخواهند نشست.
 
سردار نقدی با بیان اینکه با وجود نیروهای بسیجی در کشور هیچ حجتی برای عقبنشینی، سازش و کوتاه آمدن وجود ندارد، تاکید کرد: با چنین سرمایه انسانی و این عمق ایمان و معنویت، همانطور که ولی امرمان فرمودند، هیچکس حق ندارد سر سوزنی از منافع کشور عقبنشینی کند.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیان خصوصیات استکبار، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی از اساس با ظلم و استکبار مخالف است و اساس آن با مبارزه پیوسته با مستکبرین و ظالمین است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مبارزه چه در عرصهها نظامی و چه در عرصه دیپلماسی ادامه دارد، اذعان کرد: تا زمانی که بگفته امام بانگ لاالهالاالله و محمد رسولالله(ص) در جهان طنین نیفکند، مبارزه ادامه دارد.
 
جانشین فرمانده کل ساه در بسیج با بیان اینکه شاید برخی عنوان کنند که "حال که ما در حال جنگ نیستیم، این نیروها به در نمیآیند"، خاطر نشان کرد: من میخواهم بگویم اینها نیروی همهی عرصهها هستند و آمادهاند در همهی عرصهها کمک کنند.
 
سردار نقدی با اشاره به ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور گفت: رهبر عزیزمان در صحبتهای اخیر خود در چند نوبت فرمودند: مشکلات را باید با تقویت ساخت درونی کشور حل کرد. من از همه دستاندرکاران کشور میخواهم نعمت بسیج را قدر بدانند و از آن استفاده کنند.
 
وی افزود: ما در طول 34 سال گذشته توانستهایم، مشکلات را در عرصههای نظامی، علمی، سیاسی و به خصوص اقتصادی حل کنیم و از این به بعد هم خواهیم توانست.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان صحبتهای خود با اشاره به قوام یافتگی بسیج تصریح کرد: این قوامیافتگی که امروز شاهد آن هستیم، تا بهحال نداشتهایم و این فرصتی است تا برای خنثی کردن همه تحریمها و تهدیدها در عرصههای سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی به کمک مسوولین کشور بیاید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار