سردار استادحسینی:

تبیین حقایق، هدف بسیج رسانه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به فعالیت 120 رسانه تصویری علیه جمهوری اسلامی گفت: بسیج رسانه در صدد است جلوه حق را آن گونه که هست نمایان کند.
کد خبر: ۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹ - 30November 2013

تبیین حقایق، هدف بسیج رسانه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "علی استادحسینی" فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین افتتاحیه سازمان بسیج رسانه که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، فرماندار و مسئولان دستگاههای اجرایی در سالن حکیم الهی "فرهنگسرای کومش" برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به ایام محرمالحرام اظهار کرد: فضای رسانه که دنیایی استکبار از آن بهره میگیرد، میتواند نظام سلطه را در جهان گسترش دهد و چهره باطل را حق و حق را باطل نشان دهد.

وی افزود: استکبار جهانی صدای مظلومیت ملتها را نمیگذارد به ملتها و مردم جهان برسد؛ چرا که رسانههای دنیا در دستان صهیونیستهاست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان امروز از رسانه به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهدافشان استفاده میکنند.

استادحسینی بیان کرد: جنگ روانی علیه حق سابقهای دیرینه به قدمت تاریخ دارد و این جنگ اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: اکنون اگر رسالت خود را درست انجام دهیم، میتوانیم بسیاری از توطئههای دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنان تفسیر واژهها را طبق نظرات خود بیان میکنند، افزود: امروز 120 رسانه تصویری علیه نظام جمهوری اسلامی شبانه روزی کار میکنند.

استادحسینی با تأکید بر اینکه نباید سکوت کرد و گذاشت که دشمنان آنچه میخواهند را از طریق رسانههایشان به مردم بازگو کنند، گفت: بسیج با رسانه در صدد است جلوهحق را آنگونه که هست نمایان کند.

وی با اشاره به نقشآفرینی صدا و سیما در خنثی سازی فتنه 88 تأکید کرد: باید رسانه در مطبوعات و تبلیغات در جهت ارتقای رشد معنوی جامعه حرکت کند و این وظیفه رسانه است که حق را در مقابل باطل به جهانیان معرفی کند.

نظر شما
پربیننده ها