سید محمود رضوی:

سوختیم از بی‌مهری‌ها و عدم حمایت‌ها و وعده‌های عمل نشده و زخم زبان‌ها

تهیه‌کننده فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» گفت: فشارهایی که بابت این پروژه به ما وارد آمد روحمان را همانند بدن شهید معراجی ها سوزانده و پوست و گوشتی برایمان باقی نگذاشته است.
کد خبر: ۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷ - 25January 2014

سوختیم از بی‌مهری‌ها و عدم حمایت‌ها و وعده‌های عمل نشده و زخم زبان‌ها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سید محمود رضوی" تهیه کننده فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی "معراجیها" با اعلام پایان فیلمبرداری مجموعه "معراجیها" متنی را به شرح زیر در اختیار رسانه ها قرار داده است:

به حول و قوه الهی دیروز آخرین پلانهای معراجیها در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شد.  ما هم در این چند ماه سوختیم و ساختیم، سوختیم از بیمهریها، سوختیم از عدم حمایتها، سوختیم از وعدههای عمل نشده، سوختیم از ساختن بیبودجه، سوختیم از زخم زبانها، سوختیم از سوختن بهترین همکارانمان در راه اعتلای فرهنگ جهاد، دفاع و مقاومت، سوختیم از حرفهای مردم بعد از سوختن دوستانمان، سوختیم از زخم زبان کسانی که کارهای نکرده بسیار دارند و زبانهای دراز.

اما مثل همیشه ساختیم، ساختیم با فرهنگ جهادی کاری که برای نشر این فرهنگ بود. ساختیم آنچه را که وعده داده بودیم حتی اگر دیگران به وعدههایشان عمل نکردند، ساختیم با نبود بهترین همکارانمان ولی با یاری دوستانشان تا کاری که با آنها شروع کرده بودیم، نیمه تمام نماند، ساختیم با همه زخم زبانها شاید روزی آنها هم یاد بگیرند اگر یار نیستند، بار هم نباشند.  ساختیم تا یادآوری کنیم که فقط ایستادن کار ماست.

اما روحمان همانند بدن این شهید سوخته و دیگر پوست و گوشتی نمانده، خدا را چه دیدی شاید این آخرین کارم باشد، و ما را به خیر و دیگران باشند و عرصه فرهنگ تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد.باید از همه همکارانم در این پروژه از کارگردان و گروه تولید و بازیگران تا خدمات و هنروران که پا به پای ما در این راه آمدند تشکر میکردم اما در این مجال نمیگنجد.

نظر شما
پربیننده ها