مسعود ده نمکی:

علت کشته شدن عوامل فیلم معراجی ها در اسرع وقت مشخص خواهد شد

نویسنده و کارگردان سریال تلویزیونی معراجی گفت: اداره تشخیص هویت مشغول بررسی دلایل این حادثه است.
کد خبر: ۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱ - 09January 2014

علت کشته شدن عوامل فیلم معراجی ها در اسرع وقت مشخص خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مسعود دهنمکی نویسنده و کارگردان سریال معراجی ها ساعاتی پس از حادثه انفجار در پشت صحنه این سریال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در روزهای پایانی فیلمبرداری معراجیها به سر می بریم و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سکانسهای مربوط به جنگ این مجموعه را فیلمبرداری می کنیم، اگر اتفاق انفجار رخ نمی داد فیلمبرداری این سکانس ها امروزتمام شده بود.

وی درمورد انفجار رخ داده در شهرک سینمایی دفاع مقدس و کشته شدن شش نفر از عوامل فیلم، گفت: متاسفانه خودرویی که حامل مواد منفجره بود، منفجر شد و محمدجواد شریفی راد که از متخصصترین افراد این عرصه و از افسران ارتش جمهوری اسلامی بود جان خود را از دست داد.

ده نمکی اظهار داشت: محمد جواد شریفی راد از متخصصان اسلحه و مهمات هشت سال دفاع مقدس بود و تبحر و تخصص ایشان در خنثیسازی مین و موانع جنگی زبانزد خاص  و عام بود، متاسفانه تمامی افرادی که اطراف خودرو بودند نیز در پی این انفجار جان باختند.

وی گفت: بابت این حادثه ای بسیار متاسف و متاثر هستم، به هرحال حادثه است وحادثه نیز هیچگاه خبر نمیکند، همانطور که در این حادثه مدیرعامل شهرک دفاع مقدس و 3 نفر دیگر از عوامل فیلم  نیز جان خود را از دست دادند.

دهنمکی در پایان افزود: دقیق نمی توانم بگویم که مواد منفجره استفاده شده توسط عوامل از چه نوعی بودند، این بحث در تخصص من نیست و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم، صحبت در مورد این موضوع در تخصص گروه جلوههای ویژه است.از سوی اداره تشخیص هویت در صحنه انفجار حاضر شده اند و مشغول بررسی دلایل این حادثه هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار