افتتاح مجدد سینما قدس

موفقیت معراجی‌ها در روزهای اول اکران

امید می‌رود که با افزایش سینما‌های نمایش دهنده فیلم «معراجی‌ها» فروش آن افزایش یابد واین فیلم در باشگاه میلیاردی‌های سال نود و سه جای بگیرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴ - 23February 2014

موفقیت معراجی‌ها در روزهای اول اکران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم معراجیها به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی که به عنوان یکی از فیلمهای پر مخاطب در جشنواره فیلم فجر حضور داشت اکران خود را از روز جمعه در سینماهای تهران آغاز کرد.

بر پایه این گزارش، سینما قدس، سینما پردیس زندگی، سینما پردیس آزادی و سینما شکوفه سینماهایی هستند که از روز جمعه اکران این فیلم را در تهران آغاز کردهاند سینما قدس تهران که به دلیل مشکلات مالی برای مدت دو ماه تعطیل شده بود بازگشایی مجدد خود را با اکران معراجیها آغاز کرده و امیدوار است که با اکران این فیلم بتواند فروش خوبی داشته باشد.

طبق برنامه ریزیهای انجام شده قرار بود که اکران این فیلم در شهرستان همزمان با تهران انجام شود اما به دلیل اینکه بسیاری از سینماهای شهرستان هنوز به سیستم دیجیتال مجهز نیستند این اتفاق نیافتاد و قرار شد که برای اکران فیلم در سینماهای شهرستان یک نسخه ۳۵ آماده شود. این مساله اکران فیلم در شهرستانها را تا روز دوشنبه به تاخیر انداخت.

با اینکه این فیلم روز اول نمایش خود را با چهار سینما در تهران آغاز کرده اما با همین تعداد محدود نیز توانسته به فروشی نزدیک به بیست میلیون تومان دست پیدا کند. انتظار میرود که با افزایش سالنهای نمایش دهنده این فیلم در تهران و همین طور آغاز اکران آن در شهرستان، این رقم افزایش یابد و این فیلم بتواند فروشی میلیاردی را تجربه کند.

«معراجیها» پنجمین فیلم مسعود ده نمکی است. وی پس از سه گانه «اخراجیها» که با استقبال مردم و فروش بسیارخوب مواجه شد فیلم «رسوایی» را با محوریت موضوعی اجتماعی روی پرده برد که آن فیلم هم با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار