محمد رضا شرف الدین به خبرگزاری دفاع مقدس خبرداد:

پیکر معراجی های سینمای ایران از میدان فردوسی تشییع خواهد شد

رئیس انجمن سینمای دفاع مقدس گفت: مطالبات خانواده های آسیب دیده در فیلم سینمایی معراجی ها با جدیت پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲ - 09January 2014

پیکر معراجی های سینمای ایران از میدان فردوسی تشییع خواهد شد

محمد رضا شرف الدین رئیس انجمن سینمای دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن ابراز تاسف و تاثر از حادثه به وجود آمده برای عوامل فیلم سینمایی معراجی ها اظهار داشت: پیکر هنرمندان عزیز فردا راس ساعت ۹ صبح از محل قدیم بنیاد فرهنگی روایت فتح واقع در خیابان سپهبد قرنی بالاتراز میدان فردوسی تشییع خواهد شد.

وی افزود: طبق رسم موجود پیکر این عزیزان روی دست حضار تشییع و سپس به بهشت زهرا(س) انتقال داده خواهد شد. البته بستگی به وضعیت ترافیک خیابان دارد اگر ترافیک خیابان اجازه دهد شاید تشییع کنندگان مسیر بیشتری را بپیمایند.

محمد رضا شرف الدین گفت: یکی از مرحوم شدگان از اهالی لرستان است که پیکرش به استان لرستان منتقل خواهد شد و یکی دیگر از دوستان هم از اهالی شهر ری است که پیکر وی هم به شهر ری خواهد رفت و بقیه کشته شدگان نیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهند شد.

شرف الدین با اعلام خبر سخنرانی خودش و مسعود ده نمکی در مراسم تشییع جنازه فردا تصریح کرد: طبق قوانین موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی پروژه های سینمایی باید بیمه باشند و پروژه آقای ده نمکی نیز حتما بیمه بوده است و خسارت به خانواده بیمه شده گان داده خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها