مهدی صباغ‌زاده:

جواد شریفی راد در نوع خود بی نظیر بود

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "راه بهشت" گفت : جواد شریفی راد به عنوان یک بازوی قدرتمند در اختیار کارگردان بود.
کد خبر: ۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ - 13January 2014

جواد شریفی راد در نوع خود بی نظیر بود

مهدی صباغزاده، نویسنده و کارگردان مطرح سینمای ایران در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه فیلم معراجیها اظهار داشت: جواد شریفی راد مردی بسیار دانا و اهل دانش و در کار خود بسیار متخصص بود؛ جای او در سینما خالی است و به هیچ وجه نمیتوان برای او جایگزینی در نظر گرفت.

وی افزود: من چند فیلم در کنار وی کار کردم، وی همیشه ایدههایی نو و تازه برای پیشبرد کار داشت و در همه حال به عنوان یک بازوی قدرتمند در اختیار کارگردان بود.

صباغزاده ادامه داد: به محض شنیدن خبر حادثه انفجار در لوکیشن مجموعه معراجیها، با علی سرتیپی به محل حادثه رفتیم. حادثه بسیار دلخراش و آزار دهنده بود و به هیچ وجه قابل تحمل نبود، پلیس هم آنجا حضور داشت و مشغول بررسی زوایای گوناگون این حاثه بود.

نویسنده و کارگردان فیلمهای "سناتور"، "خانه خلوت" و "آفتابنشینها" خاطرنشان کرد:  نمیتوانم درباره چرایی این اتفاق صحبت کنم، پلیس باید در این باره اظهار نظر کند، اما تا آنجا که من مطلع شدم مواد منفجره بسیار زیادی در ماشین بوده که این انفجار مهیب را رقم زده است. اگر این انفجار در جایی که جمعیت حضور داشت رخ میداد تلفات بسیار سنگینتری بر جای میگذاشت.

صباغزاده در پایان گفت: همیشه سر صحنه یکی از دغدغههای اساسی من مراقبت از افراد گروه است. مخصوصا در فیلمهایی که باید با موارد منفجره کار کنم دقت و حساسیت بسیار زیادی به خرج میدهم تا اتفاقی برای عوامل و گروه نیافتد. برق و مواد منفجره دو عاملی است که همیشه برای عوامل سینما دردسر ساز بوده و باعث تلفات شدهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار