آغاز مجدد معراجی‌ها

نمایش فیلم معراجی‌ها در سی و دومین جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی معراجی‌ها از تاریخ 23 بهمن ماه اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳ - 15January 2014

نمایش فیلم معراجی‌ها در سی و دومین جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در پی حادثه انفجاری که در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی- سینمایی "معراجیها" به وجود آمد و5 نفر از عوامل  فیلم از جمله جواد شریفیراد مسئول جلوههای ویژه سینمای ایران به دیار باقی شتافتند فیلمبرداری سکانسهای پایانی این فیلم که مربوط به عملیات کربلای 5 بود متوقف شد.

پس از این واقعه مسئولان جشنواره فیلم فجر اعلام کردند که منتظر حضور فیلم معراجیها در جشنواره فیلم فجر خواهد بود و جای آن را خالی نگه خواهند داشت. این اعلام مسئولان و دستاندرکاران فیلم را بر آن داشت تا همت کنند و اقدامات لازم را برای رساندن فیلم به جشنواهرفغیلم فجر از سر بگیرند.

مسعود ده نمکی در اویل هفته جاری در گفتوگویی که با رسانههای مختلف انجام داد به پایان رساندن این پروژه را ادای دین به درگذشتگان حادثه "معراجیها" خواند و تصریح کرد که فیلمبرداری صحنههای باقی مانده این فیلم به زودی از سر گرفته خواهد شد. سکانسهای باقی مانده این فیلم مربوط به بازسازی عملیات کربلای 5 است و محسن روزبهانی به عنوان مسئول جلوههای ویژه مسولیت طراحی و اجرای صحنههای انفجار را بر عهده دارد، برزو ارجمند، سید جواد هاشمی، اصغر نقیزاده، ماشالله شاهمرادیزاده و پندار اکبری بازیگران این سکانسها خواهند بود.

طبق برنامهریزیهای انجام شده فیلمبرداری سکانسهای باقی مانده این فیلم از امروز مجددا در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز خواهد شد و طبق پیشبینیها صورت گرفته یک هفته به طول خواهد انجامید.

به نظر میرسد نخستین نمایش "معراجیها" در سی ودومین جشنواره فیلم باشد و پس از آن این فیلم از تاریخ 23 بهمن ماه اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد. علی سرتیپی مدیر عامل شرکت پخش فیلمیران با تایید اکران فیلم در بهمن ماه سال جاری چنین میگوید : انجمن سینماداران با تهیه کننده و کارگردان فیلم مذاکراتی داشته است تا با توجه به اوضاع نابسامان سینما و ریزش مخاطبی که این روزها اتفاق افتاده است این فیلم روی پرده سینماها برود و سینما های ما را از بحران که در قرار گرفته نجات دهد.

نظر شما
پربیننده ها