رحمت الله سلمان ماهینی:

جواد شریفی راد یکی از اعضاء گروه خنثی کننده موشک بود

هماهنگ کننده امور فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شریفی راد همیشه و در حال در جستجوی علم و دانش بود و همیشه به علم روز دسترسی داشت.
کد خبر: ۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵ - 13January 2014

جواد شریفی راد یکی از اعضاء گروه خنثی کننده موشک بود

رحمت الله سلمان ماهینی، هماهنگ کننده امور فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: جواد شریفی راد از جمله کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود که در تمام مدت هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک نیروی فعال، به ارتش و کشور خدمت کرد.

وی ضمن تاکید بر تخصص و تبحر فنی شریفی راد در زمینه مهمات، موشک، مین و انفجار تصریح کرد: در زمانی که تهران زیر موشکباران بود و هر لحظه توسط موشک های ارتش بعث مورد حمله قرار می گرفت شریفی راد داوطلبانه در گروه خنثی کننده موشک های عمل نکرده وارد شد و هر روز با شجاعتی مثال زدنی سراغ موشک های خنثی نشده می رفت.

وی افزود: شریفی راد همیشه و در حال در جستجوی علم و دانش بود و همیشه به علم روز دسترسی داشت. علاقه وی به یادگیری و آموزش بسیار زیاد بود، او تاکنون 100 دانشجوی خوب تربیت کرده و تحویل جامعه داده است.

وی خاطرنشان کرد: شریفی راد پس از بازنشستگی از ارتش وارد پروژه های سینمایی و به عنوان مسئول جلوه های ویژه فیلم های سینمایی مشغول به کار شد. وی در فیلم "حمله به اچ 3" به کارگردانی شهریار بحرانی حضور یافت و در قالب مسئول جلوه های ویژه توانست انفجارهای بسیار خوبی ایجاد کند. او در ادامه کارش با بزرگانی همچون ابراهیم حاتمی کیا و مجید مجید کار کرد.

نظر شما
پربیننده ها