به منظور حمایت از سینمای دفاع مقدس صورت گرفت

بازدید رئیس سازمان سینمایی از پشت صحنه فیلم معراجی‌ها

رئیس سازمان سینمایی، نماینده رئیس سازمان سینمایی در امور جشنواره‌ها و مدیر عامل موسسه رسانه‌های تصویری از پشت صحنه فیلم معراجی‌ها بازدید کردند.
کد خبر: ۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ - 18January 2014

بازدید رئیس سازمان سینمایی از پشت صحنه فیلم معراجی‌ها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری مشاور عالی و نماینده رئیس سازمان سینمایی در امور جشنوارهها و حسین مسافر آستانه مدیرعامل موسسه رسانههای تصویری  ضمن حضور در شهرک سینمایی دفاع مقدس از محل حادثه انفجار که منجر به جان باختن پنج تن از دست اندرکاران فیلم "معراجیها" شد بازدید کردند.

رئیس سازمان سینمایی پس از بازدید از محل انفجار سر صحنه فیلمبرداری "معراجیها" و سکانس های مربوط به عملیات کربلای 5 حاضر شد و اظهار داشت: حل مشکلات و معضلات سازمان سینمایی به تنهایی امکان پذیر نیست، حل این مشکلات نیاز به عزمی ملی و سیاسی دارد و همه باید برای حل این مشکلات کمک کنند. مسئله سینمای دفاع مقدس یکی از مهمترین مسائل ما است و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است ، در حال حاضر مهمترین بحثی که در محافل مختلف مطرح می شود بحث ابزار در سینمای دفاع مقدس است در حالیکه ابزار فقط یکی از مشکلات ما است و ما دربخش های مختلف این سینما مسئله داریم.

خلاصه داستان معراجی ها به شرح زیر است

قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند و این درگیری مقدمه ای می شود برای انجام سفرنا خواسته گروه دانشجویان به جنوب.

اکبر عبدی، علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغر نقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی، لاله صبوری، امیر نوری، کاوه خداشناس، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی بازیگران این فیلم سینمایی / سریال هستند.

نخستین نمایش فیلم سینمایی "معراجیها" در سیودومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود و پس از آن بلافاصله با اتمام جشنواره فجر از 23 بهمن ماه اکران عمومی آن آغاز خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها