بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران

انقلاب اسلامی ایران حماسه‌ای به بلندای تاریخ است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران: یوم الله ۲۲ بهمن تجلی‌گاه حضور ملت مومن و خداجو ست که در دل ظلمت طاغوت زمان، حماسه‌ای به بلندای تاریخ و انقلابی به وسعت جهان خلق کردند.
کد خبر: ۱۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰ - 10February 2014

انقلاب اسلامی ایران حماسه‌ای به بلندای تاریخ است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مازندران، در بخشی از متن این بیانیه میخوانیم:

یوم الله ۲۲ بهمن تجلیگاه حضور ملت مومن و خداجو است، که در دل ظلمت طاغوت زمان، حماسهای به بلندای تاریخ و انقلابی به وسعت جهان خلق کردند. انقلابی که با رهبری مردی از تبار رسول الله(ص) و از نسل پاک او در بهمن ۱۳۵۷به ثمر نشست.

این گزارش میافزاید: رهبری که با عنایت خداوند متعال توسط مردم انتخاب شد تا این انقلاب را که جوشیده از متن مردم است به سمت قلة فلاح و ر ستگاری رهنمون کند. شاید به یقین میتوان گفت انقلاب اسلامی مردم ایران ریشه در عمق مکتبی دارد که برگرفته از نهضت بزرگ پیامبر اسلام(ص) در صدر اسلام است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بیتردید این حضور امت به پا خاستۀ ملت ایران است که در انقلابی که با توکل و اتکاء به نیروی لایزال الهی به ثمر نشست خودنمایی میکند. حرکت منسجم، گسترده و خودجوش ملت ایران در بهمن ۱۳۵۷نشانگر روحیۀ اسلامی و مذهبی و گرایش به سمت خدا و گسستن از طاغوت و مظاهر آن است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه میخوانیم: مردمی که با جان و دل پذیرای این انقلاب شدند و در این مسیر به یاری خدا و به رغم تلاشهای گسترده و وسیعی که دشمن جهت براندازی آن داشته و دارد تا امروز استوار مانده و بعد از این نیز خواهد ماند.

در پایان این گزارش آمده است: حال که در دهۀ چهارم این انقلاب قرار گرفتیم و با توجه به تهدیدات گستردۀ دشمن در عرصههای مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... در داخل و خارج از کشور، ملت مسلمان و با بصیرت ایران اسلامی باید با کنجکاوی و حساسیت بیشتر و شناخت روز افزون از توطئههای شیطان بزرگ در حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب اسلامی از هجوم شرق و غرب بکوشد. باشد که این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) متصل بشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار