سردار نظری:

صحنه‌های انقلاب نباید فراموش شود

فرمانده سپاه‌ انصارا‌لرضا(ع) گفت: اسرائیل با ذات انقلاب در تناقض بوده و بنابراین باید با این مسائل به صورت عمیق برخورد کرده و سطحی عمل نکنیم.
کد خبر: ۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷ - 19February 2014

صحنه‌های انقلاب نباید فراموش شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "یعقوبعلی نظری" فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در همایش پیشکسوتان مدرسه عشق در بیرجند اظهار کرد: امروز فعالیت بسیج به عنوان محور اصلی و منشا کارها در دو بخش درونسازی بسیج و جامعهسازی بوده که این امر در دفاع از انقلاب یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه بدون جامعه اسلامی دفاع از انقلاب موثر نیست، گفت: بسیج باید برای ساخت جامعه اسلامی اقدام کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در بسیج آنچه طراحی شده دو موضوع درونسازی و جامعهسازی به صورت یکسان بوده است.

وی با بیان اینکه باید نیروهای بسیجی در بخشهای مختلف آماده ماموریت شوند، اظهار کرد: در بسیج اقدامات زیادی صورت گرفته که زیربنای این موضوع تشکل، انضباط و برنامه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: تشکلهای بسیجی شامل شوراها، حلقههای صالحین، برگزاری مباحث بصیرتی و علمی در حوزه درونسازی یکی از تاکیدات است.

سردار نظری بابیان اینکه درجامعهسازی، بسیجیان باید پیشگام باشند، گفت: بسیجیان در جامعهسازی باید در تمام شئونات حساسیت داشته تا کشور را به عنوان یک جامعه الگو ساخته و حرکت انقلاب تسریع پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز کار نسبت به گذشته بسیار پیچیدهتر است، خاطرنشان کرد: در همین راستا پایگاهها و بسیجیان باید با ظرافت عمل کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: جامعه امروز بسیج سازمان یافته لازم داشته که باید با مسجد درآمیخته بوده و مسجد محور محلات قرار داده شود.

وی به مذاکرات ایران و کشورهای ۱+۵ اشاره کرد و افزود: باید در این مذاکرات توجه داشته باشیم که آمریکا ماهیت شیطانی داشته و ظالم است.

سردار نظری با بیان اینکه استراتژی ایران نابودی اسرائیل است، تصریح کرد: اسرائیل با ذات انقلاب در تناقض بوده و بنابراین باید با این مسائل به صورت عمیق برخورد کرده و سطحی عمل نکنیم.

وی گفت: آمریکا همان ماهیت اسرائیل را داشته بنابراین باید در برابر آمریکا همان موضع ضد استکباری را اعمال کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از اهداف آمریکا در مذاکرات دو قسمت کردن جامعه ایران است، افزود: برای جلوگیری از رسیدن آمریکا به این هدف باید مانند همیشه پیرو سخنان مقام معظم رهبری عمل کنیم.

سردار نظری اظهارکرد: اتفاقات و صحنههای انقلاب به عنوان یک تابلو باید برای آیندگان باقی بماند تا هیچگاه به دست فراموشی سپرده نشود.

وی به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با مذاکرات مشکلات اقتصادی جامعه حل نمیشود و باید از ظرفیتهای داخلی استفاده کنیم، بیان کرد: تکیه بر ظرفیتهای داخلی یکی از راههای برونرفت از مشکلات اقتصادی بوده و این ظرفیتها را باید به مرحله عمل برسانیم.

سردار نظری تصریح کرد: این دفاع یک دفاع انفعالی نبوده؛ بلکه دفاع توسعهای و رشد دهنده بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ما هر آنچه را تاکنون به دست آوردهایم به واسطه انقلاب بوده است، گفت: تمام مردم در توسعه، رشد و پیشرفت انقلاب حضور داشتهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار