سرهنگ علی قاسمی:

6هزار شهروند بیرجندی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امسال حدود ۶۰۰۰ نفر از خراسان جنوبی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲ - 14February 2014

6هزار شهروند بیرجندی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، «سرهنگ علی قاسمی» معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با اعلام این مطلب اظهار کرد: امسال حدود ۶۰۰۰ نفر از خراسان جنوبی در قالب ۱۵۰۰ دانشجو و ۵ هزار نفراز دیگر اقشار فرهیخته این استان از تاریخ ۱۲ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده جهت بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امسال اعزام خانوادگی نیز در دستور کار قرار گرفته است تا بدین واسطه از وابستگی به اعتبارات دولتی کاسته شود، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هم برای اعزام افراد اقدام میکنند.

 سرهنگ قاسمی با تاکید به اینکه هیچ اردویی مثل راهیان نور اثر گذار نیست تصریح کرد: ۴ میلیون نفر هر سال از سراسر کشور برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جنوب کشور سفر میکنند.

وی در ادامه بزرگترین اقدام در بحث مسائل فرهنگی را بستر سازی جهت افزایش محتوای برنامههای فرهنگی  دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی، نظامی است که یک سیر تکاملی را طی میکند و باید به جایی برسیم که مبیّن اسلام اصیل باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) آسیبشناسی مشکلات سفرهای راهیان نور را لازم دانست و خواستار افزایش سطح کیفی این سفرهای معنوی و کمک همه دستگاههای اجرایی در این رابطه شد.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ازبرگزاری مسابقه عکس و فیلم سفرهای راهیان نور با همکاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی خبر داد و گفت: به زودی فراخوان این مسابقه انجام و برندگان در مراسمی به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تجلیل خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار