صادقی سنگدهی:

چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان مازندران با موضوع خاطرات دلاورمردی‌های رزمندگان مازندرانی با ضد انقلابیون در جنگل‌های مازندران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱ - 12February 2014

چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، "سید محمد صادقی سنگدهی" مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از برگزاری چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان مازندران خبر داد و افزود: چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان مازندران با موضوع خاطرات دلاورمردیهای رزمندگان مازندرانی با ضد انقلابیون در جنگلهای مازندران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان هشت سال دفاع مقدس برگزار میشود.

وی اظهار کرد: رزمندگان و کلیه کسانی که به نوعی با ضد انقلاب در جنگلهای مازندران درگیر بودند، میتوانند خاطرات خود را که شامل مقدمات، حین و بعد از عملیات و درگیری است را برای جشنواره شرکت ارسال کنند.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان مازندران تصریح کرد: معیارهای ارزیابی خاطرات شامل عناصر زمان، مکان، استناد، راوی، نثر، شیوه نگارش، داستانی نبودن خاطره، موضوع و انتخاب سوژه مناسب است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۳ میباشد، تاکید کرد: امکان ارسال آثاری که در گذشته حائز رتبه شدهاند یا حتی به چاپ رسیدهاند بلامانع است.

صادقی سنگدهی تعداد صفحات خاطرات را ۲ تا ۱۰ صفحه تایپ شده عنوان کرد و افزود: امکان ارسال خاطره هم به قلم گوینده (واسپار) و هم دیگر نویسندگان با کسب اجازه و نقل قول مستقیم از صاحب خاطره و درج اسامی راوی و نویسنده بلامانع است.

وی تصریح کرد: از ۱۲ اثر برگزیده با اهداء جوایز نقدی تقدیر به عمل میآید و حدود ۴۰ اثر برگزیده در کتاب جشنواره به نام راوی و نویسنده اثر به چاپ خواهد رسید.

صادقی سنگدهی در پایان با اشاره به راه یافتن آثار برتر به کنگره سراسری خاطره نویسی دفاع مقدس بیان کرد: کتاب جشنواره در روز اختتامیه جشنواره در بهمن ماه ۱۳۹۳ به تمامی شرکتکنندگان اهداء خواهد شد.

خاطرنشان میسازد علاقمندان میتوانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در ساری، کمربندی شرقی، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران (کد پستی ۵۴۵۳۸-۴۸۱۷۹)، مدیریت ادبیات و انتشارات و یا به شماره فکس: ۳۱۱۲۱۸۵-۰۱۵۱ ارسال نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار