سردار ملکی عنوان کرد

یادمان های شهدای گمنام استان مازندران محفل انس و همدلی جوانان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: ۲۱۶ شهید گمنام در ۶۸ نقطه مازندران، استان را به عطر وجود خود معطر کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰ - 16February 2014

یادمان های شهدای گمنام استان مازندران محفل انس و همدلی جوانان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران در اولین جلسه هیأت امنای حرم شهدای گمنام شهرستان ساری که در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار شد، اظهار کرد: محور فعالیتهای حرم شهدای گمنام در سطح شهرستانها جذب عموم اقشار جامعه به ویِژه نسل جوان است.

وی مرکز فرهنگی دفاع مقدس را قطب فرهنگی و پایگاه ترویج و انتقال فرهنگ دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: ضرورت دارد با یاری خداوند متعال و همت و تلاش مردم و مسئولان به جهت پاسداشت خون پاک شهیدان چشمانداز روشنی را برای این مرکز فرهنگی رقم بزنیم.

سردار ملکی در ادامه با بیان این نکته که شهدا بزرگترین پرچمداران و هدایتگران ترویج این فرهنگ هستند، گفت: امروز ۲۱۶ شهید گمنام در ۶۸ نقطه از مازندران، استان را به عطر وجود خود معطر کرده و یادمانهای آنها به محفل انس و محل همدلی جوانان معتقد به مبانی اصیل اسلام، انقلاب و دفاع مقدس تبدیل شده است.

در این جلسه، تعدادی از مسئولان شهری و مقامات مسئول به عنوان اعضای هیأت امنای حرم شهدای گمنام شهرستان ساری حضور داشتند و با ارائهٔ نظرات خود به بررسی اساسنامه پیشنهادی پرداختند. همچنین مقرر شد اولین جلسهٔ هیأت امنای استانی نیز در اسرع وقت برگزار گردد.

نظر شما
پربیننده ها