بیانیه دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بیرجند

با اطاعت از امام خامنه‌ای، در راهپیمایی شرکت می‌کنیم

دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بیرجند: با اطاعت از فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در کنار آحاد مردم حضور یافته و پاسخ کوبنده‌ای به رجز خوانی‌های استکبار جهانی خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲ - 10February 2014

با اطاعت از امام خامنه‌ای، در راهپیمایی شرکت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، در بخشی از این بیانیه میخوانیم: والفجر ولیال عشر؛ دهه پرافتخار فجر یادگار گران بها و ارزشمندی از معمار کبیری است که زندگی و عمر پربرکتش را در راه مبارزه با ستم و اعتلای عزت و سربلندی ملت مبارز ایران فدا نمود. یوم الله ۲۲ بهمن فرا میرسد و باز هم معجزه عزم مخلصین و تبعیت از ولایت برهمگان یادآور میگردد تا شاید جهانیان را فرصتی باشد که از خواب غفلت برخیزند و دلهای خود را برحقیقت اسلام جلاء بخشند و بدانند، انقلاب اسلامی ایران ثمرۀ خونهای پاک بهترین فرزندان این مرزوبوم است.

این گزارش میافزاید: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار منطقهای و حتی جهانی قراردارد و تمامی توطئهها و فتنههایی که یکی پس از دیگری بر سر راه این انقلاب به وجود آمده را از پیش روی برداشته است.

در پایان این گزارش آمده است: در آستانه سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بانوان خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) وهمه لالههای پرپرشده با اطاعت از فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنهای(مدظله العالی)، با آرمانهای آن عزیز سفرکرده و شهیدان عزیز تجدید میثاق میکنیم و با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در کنار آحاد مردم پاسخ کوبندهای به رجز خوانیهای پوشالی آمریکا و صهیونیستها خواهیم داد و از هیچ کوششی برای زنده نگداشتن ونشرارزشهای والای انقلاب اسلامی، انتقال آن به نسل آینده و نگهبانی از خون شهیدان و حفظ و حراست از این دستاوردهای گرانبها دریغ نمیکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار