حسن رضا عمیدیان:

اعزام ورزشکاران خراسان‌جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: دوازدهمین کاروان ورزشکاران خراسان جنوبی در‌ نوروز ۹۳ در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴ - 18February 2014

اعزام ورزشکاران خراسان‌جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسن رضا عمیدیان" سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامههای بسیج در راستای بهرهگیری از توانمندی و ظرفیتهای فکری و علمی نخبگان، برای پیشبرد همه جانبه جامعه است.

وی با اشاره به تبیین وجه ممیزههای یک فرد بسیجی با سایر اقشار، افزود: باید شناخت را در تمامی ابعاد با ارتقاء آموزش و دانش، توسعه دهیم.

عمیدیان تصریح کرد: در برنامهها با روحیه بسیجی ورود پیدا کنیم چرا که بسیج به هیچ قشر خاصی تعلق نداشته و ندارد و تشکیل صنفهای مختلف در راستای ساماندهی بیشتر برای استفاده مضاعفتر از توانمندیها است.

وی به لازمه نهادینه سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اشاره و گفت: توجه همه جانبه به شناخت و بصیرت مورد نیاز است.

سرپرست ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: یک ورزشکار، سفیر و نماینده قشر بزرگ ورزشکاران در میادین کشوری و بینالمللی است و در صورت برخورداری از بصیرت، میتواند در نقش یک مبلغ ملی و مذهبی به ایفای نقش بپردازد که قابل مقایسه با هیچ کار فرهنگی تاثیرگذار دیگری نیست.

عمیدیان با اشاره به آثار و برکات حضور جوانان و ورزشکاران در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، تاکید کرد: در راستای ترویج و نهادینه کردن شعائر و ارزشهای اسلامی به ویژه فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت طلبی، اعزام دوازدهمین کاروان ورزش در دهه اول نوروز ۹۳ در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد بود.

وی افزود: از برکات حضور زائران در مناطق عملیاتی، توسعه و اشاعه ارزشهای دفاع مقدس و تسری آن به جامعه هدف تحت پوشش، به عنوان یکی از اهداف این اعزامها است که بنا داریم با سازماندهی محتوایی، از ظرفیت مغتنم این اعزامها به درستی استفاده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار