سردار ملکی:

ساخت مستند "رویای ننه صنوبر" در مازندران به پایان رسید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مستند "رویای ننه صبور" روایتی از فرزند شهید است که با تحقیقات، از دل آئین‌ها و اسطوره‌های مازندران، پیوندی بین پهلوانی، ایثار و فداکاری اسطوره‌های دفاع مقدس برقرار می‌سازد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷ - 12February 2014

ساخت مستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران اظهار کرد: مراحل ساخت مستند داستانی "رویای ننه صنوبر" به کارگردانی "مهران کاکوئی" در سوادکوه به پایان رسید.

وی افزود: این مستند، روایتی از فرزند شهید است که با تحقیقات، از دل آئینها و اسطورههای مازندران پیوندی بین پهلوانی، ایثار و فداکاری اسطورههای دفاع مقدس برقرار میسازد.

سردار ملکی تصریح کرد: این مستند با به تصویر کشیدن رؤیاها و آرزوهای ننه صنوبر (مادر شهید) و بازسازی بخشی از دوران کودکی و نوجوانی شهید و تلفیق آن با زمان حال و نیز تلفیق آن با آیین و سنت ۲۶عید ماه، با حماسههای هشت سال دفاع مقدس پیوند برقرار میکند تا گوشهای از ایثارگری و خاطرات شهدا را به نسل جدید منتقل سازد.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم ۲۰ دقیقهای بعد از شبکه استانی طبرستان پخش خواهد شد. این مستند با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، سازمان بنیاد شهید مازندران و صدا و سیمای مرکز طبرستان تولید شد.

نظر شما
پربیننده ها