سردار شاهچراغی خبر داد

اعزام ۵ هزار دانشجوی مازندرانی به راهیان نور

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: امسال ۲۹هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که از این تعداد پنج هزار نفر دانشجو هستند.
کد خبر: ۱۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷ - 22February 2014

اعزام ۵ هزار دانشجوی مازندرانی به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد تقی شاهچراغی" فرمانده سپاه کربلای استان مازندران درباره اعزام کاروانهای راهیان نور مازندران گفت: امسال طبق برنامه ریزیهای انجام شده ۲۹هزار نفر در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام میشوند که از این تعداد پنج هزار نفر دانشجو هستند.

سردار شاهچراغی زمان اعزام کاروانها را از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ اعلام کرد و افزود: دو اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر برای اسکان زائرانی که از استان مازندران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام میشوند آماده و تجهیز شدهاند.

وی تصریح کرد: زائرین به مدت پنج روز از یادمانها و مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد و عطر وجود شهدا را استشمام خواهند کرد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: امسال علاوه بر بازدید از یادمانها، برنامههای متنوع فرهنگی در محل اردوگاه خرمشهر مانند برپایی نمایشگاه پیش بینی شده است که امیدواریم برنامههای امسال از سال گذشته بهتر باشد.

سردار شاهچراغی تاکید کرد: برنامه خیلی خوبی که امسال در نظر داریم احیای یادمانهای هفت تپه برای زائران عمومی است که دوستان ما در لشکر ۲۵ کربلا قبول زحمت کردند تا زائرین ما امسال بتوانند از هفت تپه که با فرهنگ مردم مازندران اجین شده و سابقهٔ دفاع مقدس مردم مازندران عمدتا در آن سرزمین رقم خورده است، آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد استانی راهیان نور برگزار شده و هماهنگیهای لازم و همهٔ پیش بینیهای ایمنی وامنیتی انجام شده است و استاندار مازندران هم دستورات با تاکیدات لازم را ابلاغ کرده و همچنین در برخی از شهرها ستادهای شهرستانی برگزار و دیگر شهرستانها نیز درحال برگزاری هستند و امیدواریم که مشکل خاصی برای اعزام و بهرهمندی مردم از مناطق جنگی وجود نداشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار