بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه

انقلاب اسلامی تغییر موازنه قدرت در جهان بود

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه در بیانیه‌ای تاکید کرد: انقلاب با حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب، موازنه قدرت در جنگ سرد را تغییر داد و به عنوان اولین انقلاب اسلامی مستقل از قدرت‌های استکبار جهانی به ثمر نشست.
کد خبر: ۱۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸ - 10February 2014

انقلاب اسلامی تغییر موازنه قدرت در جهان بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه به مناسبت ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیهای صادر کرد که در ابتدای این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به رهبری بزرگ مرد تاریخ معاصر، حضرت امام خمینی (ره) و با تکیه بر شعار الله اکبر برای احیای اسلام ناب محمدی (ص) به پیروزی رسید.

در ادامه این بیانیه آمده است: این انقلاب با حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به قدرتهای شرق و غرب، موازنه قدرت در جنگ سرد را تغییر داد و به عنوان اولین انقلاب اسلامی مستقل از قدرتهای استکبار جهانی به ثمر نشست. از مهمترین عوامل پیروزی این انقلاب میتوان رهبری و هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره)، ایمان، وحدت، انسجام و پایداری مردم عزیز ایران عنوان کرد.

این بیانیه میافزاید: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه و خداجوی استان دعوت بعمل میآورد به ندای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنهای لبیک گفته و با حضور منسجم و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، همچون سالهای گذشته با مشتهای گره کرده انزجار خویش را از دشمنان انقلاب اسلامی خصوصا امریکا و اسرائیل غاصب برای جهانیان به نمایش بگذارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار