سردار شاهچراغی:

اعزام ۲۹ هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: در سال ۹۱ تعداد ۵۴ هزار و ۹۳۱ نفر در قالب اردوهای دانشجویی، دانش آموزی و عمومی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳ - 17February 2014

اعزام ۲۹ هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد تقی شاهچراغی" فرمانده سپاه کربلای مازندران در جلسه ستاد راهیان نور مازندران از اعزام ۲۹ هزار نفر به اردوهای راهیاننور از پانزدهم اسفند ۹۲ تا پانزدهم فروردین ۹۳ خبر داد.

وی افزود: در سال ۹۱ تعداد ۵۴ هزار و ۹۳۱ نفر در قالب اردوهای دانشجویی، دانش آموزی و عمومی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

همچنین ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران با اشاره به اینکه راهیان نور یک کار عظیم فرهنگی است، عنوان کرد: باید ترتیبی داده شود تا نسلهای امروز و آینده، این فرهنگ با ارزش و برجسته و این میراث ماندگار که در سایه رهبری امام امت، خمینی کبیر (ره) و پیروی محض جوانان ایران اسلامی از ولایت فقیه شکل گرفت، را با جان و روح خود لمس کنند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری که راهیان نور را یک سنت ارزشمند دانست، خاطر نشان کرد: همه دست اندکاران باید در ترویج این فرهنگ کوشا باشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه هشت سال فداکاری و ایثار بر هر انسانی تاثیرات درخشانی به جای میگذارد، تاکید کرد: برای اعزام دانشگاهیان، فرهیختگان، اصحاب علم و قشرهای فرهنگی به مناطق عملیاتی برنامه ریزی شود.

وی، حمایت استانداری از این برنامه مهم و با ارزش معنوی و فرهنگی را اعلام کرد و یاد آور شد: دستگاههای اجرایی و فرمانداران در چارچوب دستور العملها و مصوبات به ایفای نقش در این راستا بپردازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار