سردار ملکی:

جانبازان، ستاره‌های مقاومت هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: دیدن جانبازان به ما انرژی می‌دهد تا بیشتر بتوانیم توفیق خادمی شهدا را داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴ - 17February 2014

جانبازان، ستاره‌های مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران در جمع جانبازان قطع نخاعی استان در مسجد فاطمه الزهرا (س) پارک موزه دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه جانبازها، انسانهای با ارزش و شهیدان زنده هستند، گفت: جانبازان ستارههای مقاومت و نشانههای دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به ایثار و از جان گذشتگی این دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس افزود: دیدن جانبازان به ما انرژی میدهد تا بیشتر بتوانیم توفیق خادمی شهدا را داشته باشیم.

سردار ملکی تصریح کرد: اینها شاگرد اولهای کلاس ما بودند که برای رضای خدا از جان و مال خود گذشتند و از دیار زیبای مازندران برای جهاد در راه خدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس هجرت کردند.

مدیر کل حفظ آثار مازندران با اشاره به شجاعت رزمندگان اسلام و نترس بودن این انسانهای شریف در جبهههای حق علیه باطل، بیان کرد: شجاعت و نترس بودن آنها نشانههای ایمانشان بود.

وی در ادامه افزود: پارک موزه دفاع مقدس مازندران در فضایی به مساحت ۷۵ هکتار در حال ساخت است که بناست در این فضا نقش مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بالاخص نقش رزمندگان مازندران در عملیات والفجر هشت بازسازی شود تا بتوانیم در این مکان مقدس ارزشهای دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهیم.

همچنین در این برنامه یکی از جانبازان قطع نخاعی استان مازندران گفت: برنامهٔ دیدار جانبازان قطع نخاعی استان تداوم دارد و در آیندهٔ نزدیک دیدارهایی با سایر مسئولین کشوری و استانی خواهیم داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار