نماینده مردم ارومیه در مجلس:

مجلس و ملت ننگ ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمی‌پذیرند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و ملت ایران ننگ ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمی‌پذیرند و این اتحادیه، فضولی و غلط اضافی کرده است که در مسائل داخلی ما دخالت می‌کند.
کد خبر: ۱۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶ - 06April 2014

مجلس و ملت ننگ ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمی‌پذیرند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "نادر قاضی پور" نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با فارس با اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا همزمان با احتمال تاسیس دفتر این اتحادیه در اروپا، اظهار کرد: مردم ایران پدرها، مادران و فرزندان خود را فدا کردند تا استقلال داشته باشند، بنابراین ما اجازه نمیدهیم که یک لانه جاسوسی دیگر در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شود.

وی افزود: اینجا نه عراق است، نه لیبی و نه افغانستان، اینجا ایران آزاده و سرفراز است و 70 میلیون مردم بصیر و انقلابی کوچکترین حرکات غربیها را دنبال میکنند و قطعا اجازه نمیدهند که یک مقرّ شیطانی برای حمایت از ضد انقلاب و فتنه گران برپا شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یقینا مجلس شورای اسلامی و ملت ایران این ننگ را قبول نمیکنند، اتحادیه اروپا فضولی و غلط اضافی کرده است که در مسائل داخلی ما دخالت میکند.

قاضیپور گفت: این مائیم که خواستار استقرار یک دفتر مرکزی در اروپا برای حفظ منافع مسلمین در غرب هستیم و اتحادیه اروپا در خصوص رعایت حقوق بشر در جایگاه یک متهم است.

وی با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور و شخص وزیر امور خارجه درباره تبیین قطعنامه علیه جمهوری اسلامی اذعان کرد: ما انتظار داشتیم دکتر روحانی و دکتر ظریف در مورد این قطعنامه عکس العمل مناسبی داشته باشند و آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه باید قبل از پیش نویس این قطع نامه مردم را در جریان قرار میدادند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این یک توطئه غربی صهیونیستی است و ما اجزه نخواهیم داد، اروپای عهدشکن و خائن هیچ جایگاه و پایگاهی در خاک ایران بزرگ داشته باشد.

قاضیپور کوتاهیهای دولت در خصوص بد اخلاقیهای اروپا را عامل گستاخی بیش از حد غرب دانست و افزود: این دولت، یک دولت شبه اصلاحاتی است و با این شعار تعامل به میدان آمده، اما مجلس اجازه گستاخی و پر رویی به هیچ کسی نمیدهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع جلسه امروز مجلس گفت: جلسه مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه با محوریت موضوع اقتصاد مقاومتی آغاز میشود.

قاضیپور تصریح کرد: در این خصوص، از هیئت دولت نیز طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی و نعمتزاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، که حیطه کاریشان وابسته به اقتصاد مقاومتی است، در صحن مجلس حضور مییابند.

نظر شما
پربیننده ها