بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 156

سلیمانی: برگزاری اردوی راهیان نور خلیج فارس ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: کاروان‌های راهیان نور خلیج فارس ویژه دانشجویان برگزار می‌شود اما هنوز زیرساخت‌ها برای بازدید عموم آماده نیست. رزمایش‌های دریایی نیز در خلیج فارس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶ - 13November 2014

سلیمانی: برگزاری اردوی راهیان نور خلیج فارس ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات، گفت: بعد از رخ دادن حوادثی برای برخی از کاروانهای راهیان نور دانش آموزی، رسانههای غربی با تبلیغات وسیعی، سعی داشتند ذهنیت والدین دانش آموزان نسبت به کاروانهای راهیان نور را خراب کردند اما در حال حاضر با برنامه ریزیها و ایجاد زیرساختها همراه با رعایت نکات ایمنی مشکلی برای حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس وجود ندارد و خانوادهها آسوده خاطرند.

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج دفاع مقدس را تفسیر آیههای آسمانی روی زمین دانست و گفت: دفاع مقدس یکی از قلههای رفیع انقلاب اسلامی است و راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان پرداخته است.

سلیمانی گفت: در گذشته دانش آموزان را تنها به پادگانها میبردند که به خوبی تاثیرگذار نبود. اکنون وقتی دانش آموز به مناطق عملیاتی میرود با چشم خود میبیند که دشمن چه کارهایی انجام داده است و رزمندگان ما با رشادت و از خودگذشتی با دشمن بعثی جنگیدند.

وی گفت: دشمن جنگ فرهنگی را آغاز کرده است و از ظرفیتهای موجود به طور کامل استفاده میکند. راهیان نور یک عامل بازدارنده و نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

سلیمانی در رابطه با بازارچههای موجود در برخی یادمانها اظهار داشت: این بازارچهها در حال ساماندهی هستند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد راهیان نور دریایی گفت: کاروانهای دانش آموزی و دانشجویی از یادمانهای خلیج فارس بازدید میکنند، اما هنوز زیرساختها به طور کامل برای بازدید عموم آماده نیست. رزمایشهای دریایی نیز در خلیج فارس برای کاروانهای راهیان نور اجرا میشود. محل اجرای این رزمایشها در ساحل بوشهر و هرمزگان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ س.ن

نظر شما
پربیننده ها