بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 158

عزیزی: حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای مشروط به تبعیت از ولایت است

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته ای نباید از خطوط قرمز کشور عبور کرد گفت: حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای مشروط به تبعیت از ولایت است.
کد خبر: ۳۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ - 13November 2014

عزیزی: حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای مشروط به تبعیت از ولایت است

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به خبرنگار ما گفت: ما هر چه داریم از دوران درخشان دفاع مقدس است و جانبازان و ایثارگران نسبت به ما دین بزرگی را دارند.

وی ادامه داد: ما اگر پیچ و خمهای انقلاب را پشت سر گذاشتیم، به خاطر فداکاری، گذشت و ایثار جانبازان، شهدا و خانوادههای آنهاست. اگر ما در دفاع مقدس پیروز شدیم بخاطر تلاش شبانه روزی این عزیزان بوده است.

رییس کیمسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه هم اکنون امن ترین کشور را در سطح منطقه داریم، گفت: عزت مردم ایران مدیون خون شهداست. دشمن میداند که ما با اتکا به فرهنگ شهادت در برابر تمام تهدیدها ایستادگی میکنیم که اگر این طور نبود به خود اجازه میداد به مانند بسیاری از کشورهای منطقه به کشور ما تجاوز کنند.

عزیزی بیان داشت: اگر امروز 5+1 برای ایران احترام قائل است و تمام قدرتهای جهان در یک سمت میایستند و ایران در سوی دیگر، نشات گرفته از فرهنگ ولایتمداری و وجود خانواده عزیز شهداست.

وی با بیان اینکه ولایتمداری شاکله اصلی رفتار در بین مردم و مسوولین است، گفت: ما در این راه هزینه دادهایم و اگر لازم باشد باز هم هزینه پرداخت خواهیم کرد. همان طور که حضرت ابوالفضل(ع)  از تمام داشتههای خود در راه ولایت گذشت.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: در موضوع مذاکرات هستهای به دلیل وجود فرهنگ ولایتمداری هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. هم اکنون تیم مذاکره کننده هستهای خطوط قرمز کشور را رعایت میکنند و من مطمئن هستم که رییس تیم مذاکره کننده ایران بدون اذن رهبری هیچ گونه تصمیمی نمیگیرد.

عزیزی ادامه داد: اگر مذاکرات از مسیر عادی خود خارج شوند، مطمئنا مقام معظم رهبری تذکرهای لازم را خواهند داد.

وی در پایان تاکید کرد: ما تا زمانی از تیم مذاکره کننده حمایت خواهیم کرد که تابع ولایت باشند؛ خطوط قرمز کشور را فراموش نکنند و بر اساس چارچوبهایی که مقام معظم رهبری ترسیم کردهاند، عمل نمایند.

انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار