ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/32

مدیر تولید شبکه عراق: مجاهدان امروز جهان اسلام در راه امام خمینی(ره) گام بر می دارند

مدیر تولید شبکه عراق و از شرکت کنندگان در جشن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مجاهدان امروز جهان اسلام در راه امام خمینی(ره) گام بر می دارند چرا که انقلاب اسلامی محور استکبار جهانی را تضعیف کرد.
کد خبر: ۴۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱ - 11February 2015

مدیر تولید شبکه عراق: مجاهدان امروز جهان اسلام در راه امام خمینی(ره) گام بر می دارند

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان غربی و عربی ایران باجنگ هشت ساله دفاع مقدس به چالش شیده شد اما خوشبختانه تاثیر اندیشه امام خمینی (ره) و فرهنگ انقلاب اسلامی و رفتار رزمندگان اسلامی با نیروهای عراقی منجر به تغییر نگرش ملت عراق نسبت به ایران شد.

همچنین بعد از تجاوز آمریکا به عراق جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از ملت عراق بود و با تجاوزات گسترده گروه تروریستی داعش به خاک عراق جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با تروریسم در کنار رزمندگان عراقی با پدیده شوم داعش مبارزه کردند.

مجاهدان و رزمندگان عراقی به تاثیر شگرف انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل در بیدار سازی ملت عراق باوردارند.

حجت الاسلام و المسلمین عقیل از کشور عراق و مدیر تولید برنامه در شبکه عراق از جمله میهمانان خارجی  جشن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است وی در گفت و گو با خبرنگار بین الملل دفاع پرس پیرامون تاثیرات انقلاب اسلامی بر روی ملت های منطقه و بیداری اسلامی به گفت و گو پرداخت.

دفاع پرس: به نظر شما انقلاب اسلامی چه تاثیری بر روی ملت های منطقه و کشورهای عربی داشته است؟

انقلاب اسلامی ایران اگرچه  در ابتدا از ایران شروع شد اما شکر خداوند متعال به سرعت در کل جهان اسلام  فراگیر و گسترده شد.

انقلاب اسلامی ایران انقلاب بزرگی است و حالا بعد از گذشت سی و شش سال از این انقلاب شاهد گسترش و امتداد روز افزون آن در تمام کشورهای اسلامی و عربی هستیم .

دفاع پرس: به نظر شما دستاورد انقلاب اسلامی در شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام چگونه است؟

یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان  تضعیف محور استکبار جهانی بود و در برابر طغیان گری دول غربی  واستکبار آنها ایستادگی کرد.

وی در پایان گفت: ا لحمد الله امروز انقلاب اسلامی ایران دارای مجاهدان و پیروان زیادی  در سراسر جهان اسلام است و مجاهدان صادقی که راه امام خمینی (ره) را همچنان ادامه می دهند.

حضور نمایندگان مقیم و غیرمقیم رسانههای خارجی برای پوشش مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ به طوری که در سال جاری مجموعا 215 نماینده خبری شامل خبرنگار، عکاس و عوامل گروههای تلویزیونی از 94 رسانه 25 کشور جهان با حضور در راهپیمایی، این مراسم باشکوه را پوشش خواهند داد.

علاوه بر 128 نماینده و خبرنگار مقیم رسانههای خارجی وابسته به 57 رسانه، تعداد 87 نماینده و خبرنگار غیرمقیم از 37 رسانه منطقهای و بینالمللی نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد. علاوه بر این تعداد زیادی از خبرنگاران مقیم وابسته به خبرگزاریها و رسانههای خارجی نیز با استفاده از اخبار لحظه به لحظه صدا و سیما و خبرگزاری های ایران، از دفاتر خود نسبت به پوشش این مراسم اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ح
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار