ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/45

حضور وزیر امور خارجه کشورمان در جمع راهپیمایان

محمدجواد ظریف: انجام یک توافق خوب مستلزم اراده طرف مقابل در راستای شکل گیری این جریان است. اگر طرف مقابل اراده سیاسی نداشته باشد امکان دارد مذاکرات 10 سال به طول بیانجامد.
کد خبر: ۴۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ - 11February 2015

حضور وزیر امور خارجه کشورمان در جمع راهپیمایان

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، وزیر خارجه کشورمان در جمع راهپیمایان حضور پیدا کرد.

محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در خصوص توافق مطلوب هسته ای اظهار کرد: انجام یک توافق خوب مستلزم اراده طرف مقابل در راستای شکل گیری این جریان است. اگر طرف مقابل اراده سیاسی نداشته باشد امکان دارد مذاکرات 10 سال به طول بیانجامد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر حمایت های مردم و مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار داشت: ما وام دار مقام معظم رهبری هستیم و اگر حمایت های ایشان و مردم نباشد امکان ادامه مذاکرات برای ما میسر نبود و ما همیشه از دیدگاهها و رهنمود ها مقام معظم رهبری به عنوان راهنما در مسیر پر پیچ و خم مذاکرات استفاده می کنیم.

22 بهمن نشان می دهد که مردم همواره در کنار دولت و در خط رهبری حضور داشته و این حضور ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع گیری دستگاه وزارت خارجه در خصوص اهانت به پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: ما جزء اولین ارگان هایی بودیم که این اقدام موهن را محکوم کردیم و نامه ای برای دبیر کل سازمان ملل نوشتیم و ضمن آن نامه مقام معظم رهبری را نیز ارسال کردیم. غرب امروز باید به این فکر بیافتد که چرا این همه گروه های افراطی از آن جا نشات گرفته است چرا کسانی که امروز گردن مردم بی گناه را قطع می کنند دست پرورده غرب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار