ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/84

راهپیمایی حماسی مردم قم در روز استقلال و وحدت

مردم قم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن با سردادن فریاد استقلال و وحدت، بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران بیعت کردند.
کد خبر: ۴۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ - 11February 2015

راهپیمایی حماسی مردم قم در روز استقلال و وحدت

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، از قم، در راهپیمایی حماسی مردم ولایتمدار قم که از ساعت 10 بامداد از میدان مطهری به سمت حرم مطهر آغاز شد، مردم شعارهایی از جمله مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر مستکبر، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، گر رهبری فرمان دهد جان را نثارش می کنیم و اطاعت از رهبری باعث اقتدار است، را سر دادند.

اطاعت از رهبری باعث اقتدار است، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، وحدت و یکپارچگی راه رسیدن به هدف، انرژی هسته ای حق مسلم ماست، ادامه تحریم ها شیوه اهریمن است، پیروی از ولایت باعث عزت ماست، رهبری ما الهی است راه بدون وی گمراهی است از دیگر شعارهایی بود که راهپیمایان 22 بهمن قم سردادند.

هزاران نفر از مردم قم همچنین پلاکادرهایی که تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب روی آنها نصب شده بود در دست داشتند و با شرکت در راهپیمایی دشمنشکن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به دنیا نشان دادند که ذرهای در دفاع از آرمانهای انقلاب کوتاهی نخواهند کرد.

اقشار مختلف مردم در حالی که اساتید حوزه علمیه، طلاب و روحانیون در پیشاپیش آنان حرکت میکردند حماسه دیگری در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زدند.

امروز مردم با شور و شوق وصف ناپذیر آمدند تا بار دیگر حماسهای جاودان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زده و ضمن اعلام برائت از فتنه گران و بدخواهان نظام اسلامی، قاطعیت خود در دفاع از ارزشها و عزت و استقلال کشورشان را به رخ جهانیان بکشند.

اهالی متدین و انقلابی بخشهای پنجگانه و مردم غیور روستاهای قم نیز امروز در حمایت از کیان نظام اسلامی و در پاسخ به یاوه گوییها و تهدیدات و تحریمهای دشمنان، راهپیماییهای باشکوهی را در مراکز بخشها انجام دادند تا ایشان هم سهمی از این سیل خروشان ملت ایران داشته باشند.

/انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار