ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/7

پیام امروز مردم ایران: دوره سیاست های امپریالیستی سرآمده

ملت قهرمان ایران در 22 بهمن که یادآور پیروزی حقیقت جویان، کفر ستیزان و عدالت طلبان بر رژیم طاغوت و ستم شاهی است، بار دیگر به خیابان ها آمدند تا بزرگترین جشن ملی خود را پر شور تر برگزار کنند.
کد خبر: ۴۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ - 11February 2015

پیام امروز مردم ایران: دوره سیاست های امپریالیستی سرآمده

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، ملت ایران همچون 36 سال گذشته با همت فولادی ندای کفر ستیزانه امام(ره) را پاسخ گفتند، امروز نیز با حضور گسترده خود در خیابان های تهران بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از فرزند خلف روح الله(ره )، امام خمنه ای، اعلام کردند و با حضور خود در این روز تاریخی که روز طلوع خورشید ولایت در سرزمین حقیقت جویان است، برگ زرین دیگری را بر تاریخ این مرز و بوم آویختند.

اینان از تبار سلمان، اباذر و مقداد اند که لحظه ای ولی امر خود را تنها نگذاشتند و با دست خالی از حریم ولایت دفاع نمودند و اجازه ندادند دشمن با آن کثرت و قدرت وارد حریم آل الله شوند.

امورز اقشار مختلف ایران اعم از پاسدار، ارتشی، فرهنگی، بسیجی، ایثارگر، روحانی، معلم، پزشک و... به خیابان ها آمده اند تا ندای (هل من ناصر ینصرنی) فرزند حسین(ع) را پاسخ دهند و به مذاکره کنندگان بگویند ما پشتیبانان حریم ولایت، ادامه دهنده راه شهدا هستیم و اجازه زیاده خواهی را به دشمن نمی دهیم و همچنین به آنان یادآور شدند که دیگر دوره سیاست های امپریالیستی سرآمده است.

انتهای پیام/م.ک
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار