ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/50

گزارش دفاع پرس از نمایش تبعیت از ولایت در راهپیمایی 22 بهمن 93

راهپیمایی 22 بهمن 93 مملو از حضور مردم برای بیعت دوباره با آرمان‌های حضرت امام، شهدا و مقام معظم رهبری بود.
کد خبر: ۴۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ - 11February 2015

گزارش دفاع پرس از نمایش تبعیت از ولایت در راهپیمایی 22 بهمن 93

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن مردم یکپارچه و متحد با پلاکاردهای حمایت از پیامبر اکرم (ص) پشتیبانی ولایت فقیه و مطالبه  لغو همه  تحریم ها از سوی مسئولین به سمت میدان آزادی رهسپار بودند.

از کنار متروی استاد معین به یکی از طلبه های جوان رسیدم از او سوال کردم نظر شما در مورد لغو همه ی تحریم ها به یکباره چیست او در عین روشنگری به همان فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما به آمریکا اعتماد نداریم ملت ما هم اعتماد ندارد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: سیاست آمریکا بر مبنای دروغ است چون آن ها بر اکاذب تکیه دارند لذا قابل اعتماد نیستند از بدو تشکیل انقلاب همواره ترفند های مختلفی مترصد جلوگیری از پیشرفت های انقلاب اسلامی بوده است.

این طلبه ی جوان تصریح کرد: ما هیچ گاه در انرژی هسته ای دنبال بمب هسته ای نبوده ایم آن ها که ادعای حقوق بشر دارند از بمب هسته ای در فروپاشی هیروشیما و ناکازاکی بهره ی لازم را بردند. اما رهبر ما استفاده از سلاح کشتار جمعی را با اعتقادات و اصول اسلامی مخالف می داند به همین خاطر موضوع ایران هراسی و اسلام هراسی را فریاد می کنند چون می دانند انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه در عرصه بین المللی صادر شده است.

وی اشاره کرد: امروز در کشورهای اسلامی از انقلاب ما و رهبر ما برای مقابله استکبار و حرکت های انقلاب گونه کسب تکلیف می کنند.

در ادامه این گزارش میدانی به سراغ دیگر مردمی رفتیم که از اطراف تهران خودشان را به میدان آزادی رسانده بودند. به آنها گفتیم که شاید سال آینده یارانه نقدی به شما پرداخت نشود شاید با کاهش قیمت نفت مشکلات اقتصادی ایران شدیدتر از امروز شود و شاید در مذاکرات 1+5 نیز به نتیجه قابل قبول دست نیابیم با تمام این اوصاف بگوئید چرا با خانواده خودتان از این راه دور با پای پیاده خودتان را به راهپیمایی رساندید.

آنها پاسخ دادند مشکلات در همه کشورها هست امروز در بحرین عربستان، اردن، یمن و دیگر کشورهای اسلامی ناامنی به اوج خودش رسیده است اما ما جوانان خودمان را برای جاودانگی حکومت اسلامی داده ایم امروز آمده ایم تا زحمات شهدا به هدر نرود.

آن ها اعلام کردند که بسیار مفتخریم که یک سیاست مدار جامع دینی داریم که با درایت کامل خود نسبت به همه چیز اشراف دارد در نزدیکی برج آزادی پیرمردی را دیدم که سربند لبیک یا خامنه ای را حمایل خود کرده بود با او هم کلام شدم.

وی به خبرنگار ما گفت مردم به این باور رسیده اند و دست از آرمانه های خود بر نمیدارند هرچه رسانه های غربی جو سازی کنند این مردم با حضور منسجم خودشان در هر جایی که احساس کنند انقلابشان به آنها نیاز دارد دشمنان را مأیوس می کنند. چون بینش و آگاهی سیاسی مردم بالا رفته است و نیازی به همه پرسی ندارند از این پیرمرد بسیجی خواستیم که بهترین خاطره راهپیمایی 22 بهمن خودش را برای ما نقل کند او از بهترین عکسی گفت که در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته در رسانه ها چاپ شده بود همان پیرمردی که همسر خودش را از دست داده بود و بنا به سفارش همسرش ویلچر خالی او را در راهپیمایی حمل می کرد و حسرت می خورد که هر ساله با همدیگر در این راهپیمایی شرکت می کردند.

بر اساس این گزارش امروز مردم مملو از حضور برای بیعت دوباره ای با رهبری و آرمان های حضرت امام و شهدا و از همه مهم تر باعث یأس دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها