ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/82

حاشیه ها و جلوه های راهپیمایی مردم قم در 22 بهمن

راهپیمایی حماسی 22 بهمن قم که با حضور باشکوه مردم از میدان مطهری آغاز تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه یافت با جلوه ها و حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۴۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ - 11February 2015

حاشیه ها و جلوه های راهپیمایی مردم قم در  22 بهمن

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، از قم در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز رسمی راهپیمایی روز 22 بهمن باقیمانده بود، مردم قم در مسیرهای دهگانه با حضوری معنادار و فوج فوج به جمعیت حاضر در راهپیمایی پیوستند.

*راهپیمایان تصاویری فراوانی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، در زیر این تصاویر جمله حفظ نظام اسلامی امری واجب و لازم است نوشته شده بود و همچنین تصاویر رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری نیز در میدان های اصلی مسیر راهپیمایی به عنوان بنر نصب شده بود.

* مردم قم همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران را به طول دو کیلومتر از میدان مطهری به سمت حرم مطهر با خود حمل کرده و تعداد زیادی از جوانان زیر این پرچم شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق سر دادند.

* پرچم حزب الله لبنان و تصاویری از سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان نیز در دست راهپیمایان توزیع شد.

* راهپیمایان همچنین کاریکاتورها و مجسمه هایی از رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را با خود حمل می کردند که روی آنها جمله "هیچ غلطی نمی توانید بکنید" نوشته شده بود.

* مردم قم همچنین در این راهپیمایی شعارهایی از جمله نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر مستکبر، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، گر رهبری فرمان دهد جان را نثارش می کنیم و اطاعت از رهبری باعث اقتدار است، را سر دادند و نسبت به تهدیدات و موضع گیری های اخیر استکبار جهانی واکنش نشان دادند.

*حضور طلاب خارجی مقیم قم که به همراه خانوادههای خود در این راهپیمایی حضور یافتهاند از جلوههای مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم قم است.

*حضور جوانان و نوجوانان، جلوه ویژهای به این راهپیمایی باشکوه داد که با صدایی رسا بر ضرورت تداوم راه امام راحل و شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید میکنند.

*زنان قم نیز دراین راهپیمایی همگام با مردان درحالیکه برخی از آنان کودکان خردسال خود را بر بغل داشتند، با شعارهای دشمن شکن بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنهای اعلام کردند.

* تعداد زیادی از روحانیون کشورهای اندونزی، نیجریه، کومور، هند، پاکستان و هندوستان در این راهپیمایی حضور داشته و تابلوهایی نیز با مضمون الموت لاسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن را در دست داشتند.

*در آغاز راهپیمایی سرود جمهوری اسلامی پخش و تعداد زیادی از پشت بام های خیابان اطراف روی راهپیمایان دسته گل پرتاب، گلاب و بادکنک های رنگی برای کودکان ریخته می شد.

* در حاشیه راهپیمایی قم ایستگاه های شامل ایستگاه پیام انقلاب و ایستگاه های شکوفه های انقلاب راه اندازی شده و تصاویر امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، سایر پلاکادرها را در اختیار راهپیمایان قرار می گرفت.

انتهای پیام/

                                                                                                                                                          

نظر شما
پربیننده ها