ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/1

بوی آزادی از میدان فردوسی به مشام می‌رسد

امروز بوی آزادی از میدان فردوسی به مشام می‌رسد؛ آزادی که 36 سال پیش رقم خورد.
کد خبر: ۴۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۱ - 11February 2015

بوی آزادی از میدان فردوسی به مشام می‌رسد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، امروز بوی آزادی از میدان فردوسی به مشام میرسد؛ آزادی که 36 سال پیش رقم خورد؛ ساعت هفت و 30 دقیقه روز چهارشنبه شهر کم کم جان میگیرد برای جشن انقلاب اسلامی، و پرچمها یک به یک برافراشته میشود و سرودهای انقلابی در ابتداییترین مسیر راهپیمایی کم کم در فضای شهر میپیچد. یکی از ماموران پلیس میگوید از ساعت سه بامداد در محدوده عملیاتی میدان فردسی مستقر شدهایم تا امنیت ترافیکی را برقرار کنیم.

با وجود حضور پلیس برخلاف اعلام قبلی مبنی بر اینکه تردد خودرویی از ساعت شش بامداد در محدوده راهپیمایی ممنوع است، اما همچنان تردد موتوری شهروندان در میدان فردوسی ادامه دارد و محدودیتی در این زمینه ایجاد نشده است. آنطور که ماموران ناجا میگویند تا دقایقی دیگر مسیرها کاملا مسدود خواهد شد و این انسداد تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

در دو گوشه میدان فردوسی غرفههای آذین بسته شده مربوط به شهرداری مناطق 12 و 15 خودنمایی میکنند. پلاکاردهای انقلابی در ابتدای خیابان شهید قرنی جای خوش کردهاند و منتظر دستان مردمانی هستند که میخواهند با فریادشان عزت ملی را مطالبه کنند و بگویند از مسیر سبز دریای خزر تا کرانههای خلیج فارس جایی برای زیادهخواهی شرق و غرب نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار