ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/ 67

شریعتمداری: "توافق خوب" باید به لغو تحریم‌های وحشیانه بیانجامد

معاون اجرایی رئیس جمهور درخصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: بر اساس "توافق خوب" باید حرکات تحقیقاتی رو به رشد ما در زمینه مسائل علمی کند نشود، و تحریم‌های وحشیانه نیز از سر راه ملت برداشته شود.
کد خبر: ۴۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 11February 2015

شریعتمداری:

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در رابطه با "توافق خوب" گفت: بر اساس چنین توافقی باید منافع ملت ایران تأمین شود و مرزهای عزت و شرف این ملت که سالها ایستادگی کردند، خدشهدار نشود.

وی افزود: همچنین این توافق باید به گونهای باشد که حرکات تحقیقاتی رو به رشد ما در زمینه مسائل علمی کند نشود، و تحریمهای وحشیانه نیز باید از سر راه ملت برداشته شود.

شریعتمداری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: مردم در طول این 36 سال، همواره مسئولان و هیئتهای مذاکرهکننده را همراهی کردهاند؛ که تاکنون نیز نتایج مطلوبی بهدست آوردهایم.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: تا دستیابی به نتیجه نهایی فاصله اندکی باقی مانده است، که این فاصله باید طی شود.

وی تأکید کرد: ضمن حفظ دستاوردهای نظام باید تحریمها برداشته شود؛ که این آرزوی ما بوده و دستیافتنی است.

شریعتمداری همچمنین درباره حضور مردم در راهپیمایی امروز گفت: مردم در شرایطی که باران میبارید برای دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی به خیابانها آمدند.

وی با بیان اینکه امروز روز خوبی است؛ چراکه خداوند باران رحمتش را بر مردم نازل کرده است، عنوان کرد: 22 بهمن روز جشن ملی ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار