ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/ 71

"عزت کشور" شعار اصلی راهپیمایان تهرانی

راهپیمایی عظیم و پرشکوه 22 بهمن امروز در حالی برگزار شد که شعارهای اصلی شرکت کنندگان درباره مذاکرات و عزت کشور بود.
کد خبر: ۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ - 11February 2015

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن از ساعت 9 صبح امروز در تهران و بیش از 1000 شهر و شهرستان کشور برگزار شد. در مسیرهای ده گانه تهران سازمان ها و نهادهای مختلف اقدام به برپایی غرفه های فرهنگی و اجتماعی کرده بودند. همچنین در طول مسیر تابلوهای مختلفی با شعارهای مثلی "همه سر به سر، تن به کشتن دهیم، محال است که کشور به دشمن دهیم" ، "آمریکا به بشریت بدهکار است" و "توافق ننگین مایه ذلت است" نصب شده بود.

در راهپیمایی امروزف حضور نوجوانان ، جوانان، سالمندان، جانبازان و خانواده هایی که همراه فرزندان خردسال و نوپای خود حضور داشتند باعث افتخار بود و نشان دهنده این است که ملت ایران درهمه شرایط پایبند به نظام و ارزش های جمهوری اسلامی است.

شرکت کنندگان  شعارهایی همچون "ما عاشق محمدیم، پیرو راه رهبریم"، " لبیک یا رسول الله"، " امت اسلام سلامت بود، خاتم انبیا محمد بود"، " اینک شعار ملت، نه تحریم نه ذلت، مذاکره با عزت، باعث فخر ملت"، " میجنگیم، میمیریم، ذلت نمی پذیریم" سر می دادند.

همچنین شهرداری تهران در پی اهانت به پیامبر اکرم(ص) اقدام به راه اندازی کاروان گل در مسیر راهپیمایی کردند که به روی برخی از گل ها جمله های من " من عاشق محمدم " و "جانم فدای رهبر" با گل رز مزین شده بود.

راهپیمایان پلاکاردهایی با عناوین " نحن صامدون"، " ما تا اخر ایستاده ایم"، "مرگ بر اسرائیل"؛ "فتنه خط قرمز ملت ایران است" را با خود حمل می کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار