باز هم دورویی بی.بی.سی رو شد؛

وقتی بی.بی.سی فارسی میلیون‌‎ها ایرانی را در خیابان ها ندید

عصبانیت رسانه های وابسته به غرب از حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن چنان بود که ترجیح دادند اخبار آن را سانسور کامل نمایند.
کد خبر: ۴۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ - 14February 2015

وقتی بی.بی.سی فارسی میلیون‌‎ها ایرانی را در خیابان ها ندید

به گزارش دفاع پرس، راهپیمایی میلیونی مردم ایران در روز 22 بهمن، پاسخ دندان شکنی بود برای آن دسته از یاوه گویان که حکومت اسلامی را فاقد پشتوانه اولیه ای مانند آنچه در بهمن 57 داشته است می دانستند. این حضور نه تنها زمینه استحکام بیشتر پایه های نظام را فراهم می آورد بلکه دشمنان را در عرصه بین الملل نا امید می سازد.

 

در مقابل حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی واکنش رسانه های وابسته به دولت های غربی که شعار آزادی گردش اطلاعاتی را می دهند قابل توجه است. بوق های رسانه ای غرب که از کوچکترین حرکت های اعتراضی موافق میلشان در ایران نمی گذرند در مقابل این حرکت گسترده سکوت اختیار کرده و تلاش کردند که سمت دوربین های خود را به سوی آسمان بگیرند.

 

سایت بی.بی.سی فارسی ارگان وابسته به دولت انگلیس از جمله این رسانه هاست که در سکوتی معنادار از انعکاس مراسم سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی خودداری کرد و تلاش کرد عصبانیت خود را از حضور حماسی مردم ایران با انتشار اخبار زرد پوشش دهد.

 

بنگاه خبرپراکنی بی.بی.سی در حالی که در سال اخیر تجمعات حتی 10نفری معترضین به مسائل سیاسی و اجتماعی در ایران را با حجم قابل توجهی پوشش می داد حضور میلیونی راهپیمایی 22بهمن را با اخباری چون: "آدم روزی چند ساعت به خواب نیاز دارد" ، "پلمپ شیفت شب شمشک به دلیل اتفاقات خارج از عرف"، و "تازه ترین سگ رباتی لگد می خورد زمین نمی خورد" نادیده گرفت و تلاش کرد که آن را بی اهمیت جلوه دهد.


این سکوت در حالی اتفاق می افتد که اخبار مربوط تجمع مردمی درباره حادثه اسیدپاشی اصفهان که به نوعی حرکتی علیه نظام وانمود می شود لحظه به لحظه از سوی این رسانه انگلیسی پوشش خبری داده می شود.

 

سایت صدای آمریکا(VOA) نیز مطابق همین رویه هیچ خبری از راهپیمایی مردم ایران منتشر نکرد و اخبار زردی را برای پوشش رسانه ای این روزها در صدر مطالب خود قرار داد. این اولین باری نیست که عدم صداقت بی.بی.سی و رسانه های وابسته به آمریکا برای مردم ایران ثابت می شود، بلکه پوشش فعالیت های ضدنظام و حرکت های اعتراضی که جنبه مخالفت با اهداف جمهوری اسلامی دارد در این رسانه ها بسیار پررنگ و در مقابل فعالیت های گسترده در حمایت از نظام در یک سانسور هدف دار خبری قرار می گیرد.

 

منبع:رسا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار