ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/ 52

ملت ایران از تحریم و تحدید بیگانگان نمی‌هراسد

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن با قرائت بیانیه‌ای اعلام کردند ملت فهیم ایران با توجه به سناریوی استکبار از تحریم و تحدید بیگانگان نمی‌هراسد.
کد خبر: ۴۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 11February 2015

ملت ایران از تحریم و تحدید بیگانگان نمی‌هراسد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای اعلام کردند ملت فهیم ایران با توجه به سناریوی استکبار از تحریم و تحدید بیگانگان نمی هراسند.

ملت با مأیوس کردن تحدیدات کشورهای استکباری همچنان پشتیبان ولایت هستند لذا ضمن حمایت از اقدامات انجام گرفته توسط مسئولان اقدامات قوه مجریه در حل مشکلات اقتصادی مردم در مقابله با فتنه گران و چهره های وابسته به جبهه لیبرال دموکراسی غرب ناکافی دانسته به همین خاطر از آن ها می خواهند با همت جهادی مطالبات عمومی را محقق شوند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده ملت ایران پیشرفت های علم فناوری را باعث رشد پیشرفت کشور و علت اصلی این موضوع می داند به همین خاطر از مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان می خواهند ضمن رعایت خطوط قرمز تفهیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان حقوق مسلم هسته ای کشور مان به طور جدی آن را رعایت کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شد رویکرد اقتصاد مقاومتی دشمنان ایران را در دستیابی به اهدافشان با شکست مواجه می سازد لذا از مسئولان می خواهیم تا نسبت به این موضوع اهتمام جدی وعملی داشته باشند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن حمایت از مقاومت مردمی در منطقه با محکوم کردن جنگهای نیابتی پشتیبانی خود را از دولت سوریه و عراق اعلام می کنند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی اعلام کردند از اقدامات مستشاری سپاه پاسداران در عراق و سوریه حمایت می کنند و از کمک های مستشاری که فرمانده ی نیروی قدس سپاه پاسداران در این کشورها انجام می دهد همچنان حمایت می کنند و از این عزیزان می خواهیم تا همچنان از مقاومت مردمی در سوریه و عراق و مقابله با فتنه ی تئوریستی دراین کشورها ادامه دهد.

این بیانیه می افزاید ملت مجاهد و شهید پرور ایران اسلامی دستاوردها و توانمندی های خود را نماد قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت ملی و غیر قابل مذاکره در مذاکرات هسته ای دانسته و به قدرت های استکباری اعلام می کنند چنانچه بخواهند امنیت و منافع ملی ایران را با تهدید مواجه سازند با ضربه قاطع ملت ایران روبه رو می شوند و پاسخ غیر قابل مهاری را دریافت می کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار