ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/79

سروری: لغو به یکباره تحریم ها حداقل مطالبه ایران است/دست هایی در کار است که ملت را به لغو یکباره تحریم ها رهنمون نسازد

پرویز سروری در حاشیه راهپیمایی 22بهمن با تاکید بر اینکه دشمنان ما از طولانی شدن مذاکرات هدف دارند گفت: ظاهرا دست هایی در کار است که ملت ما را به لغو یکباره تحریم ها رهنمون نسازد. چرا که در هر مرحله مذاکرات آنها قصد دارند با گرفتن امتیازاتی در مرحله پایانی و توافق نهایی دست ما را خالی کنند.
کد خبر: ۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸ - 11February 2015

سروری: لغو به یکباره تحریم ها حداقل مطالبه ایران است/دست هایی در کار است که ملت را به لغو یکباره تحریم ها رهنمون نسازد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر این که آیا تیم مذاکره کننده نباید لغو به یکباره تحریم ها که مطالبه اصلی رهبری و مردم است را در ادامه سرلوحه کار خود قرار دهد گفت: لغو به یکباره تحریم ها حداقل مطالبه ایران است. با توجه به رفتار دیپلماسی مدبرانه و با بصیرت ایران در جریان مذاکرات حداکثر اعتماد را به جهانیان نشان دادیم، ولی متاسفانه با حداقل همکاری ها از سوی آمریکا مواجه شد.

سروری تاکید کرد: ظاهرا دست هایی در کار است که ملت ما را به لغو یکباره تحریم ها رهنمون نسازد. چرا که در هر مرحله مذاکرات آنها قصد دارند با گرفتن امتیازاتی در مرحله پایانی و توافق نهایی دست ما را خالی کنند؛ این اتفاقات به نوعی نشان می دهد مذاکرات با 1+5 نیست و مذاکرات بیشتر جنبه دو قطبی و دوجانبه دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوق مجلس خاطره راهپیمایی همراه با تهدید صدام را  بهترین حضور خود در این صحنه پرشور دانست و افزود: من فکر می کنم آن راهپیمایی که صدام مردم را تهدید کرد که آسمان پایتخت را موشک باران خواهد کرد؛ البته یک حرکت های نسنجیده و غیر اصولی را شاهد بودیم ولی حضور باشکوه مردم نشان داد برای صیانت از آرمان ها و دستاوردهایشان به هیچ تهدیدی توجه ندارند.

سروری خاطر نشان کرد: به آقای اوباما می گویم که این مردم زیر بمباران آتشین صدام و با آن تهدیدهای فرافکن رژیم بعث هرگز از آرمان هایشان دست برنداشتند و میدان را خالی نکردند.

وی در پایان اظهار داشت: افزایش تحریم ها یک ابزار زنگ زده است و نمی تواند جلوی اراده آهنین و محکم ملت ایران را بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار