اشک همسر شهیدی که بغض رییس ایثارگران ناجا را در هم شکست/ سومین نکوداشت اسوه های ایثار ناجا برگزار شد

گوش دادن به سخنان همسر شهیدی که بسیار جوان بود از جمله خاطرات رییس مرکز امور ایثارگران ناجا است که با شنیدنش بغض وی را به اشک تبدیل کرد.همسر شهیدی که بعد از شهادت همسرش نخندیده بود و حالابعد از گذشت چندین سال در این سفر برای اولین بار از اعماق وجودش خندید.
کد خبر: ۵۲۴۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ - 06September 2015

اشک همسر شهیدی که بغض رییس ایثارگران ناجا را در هم شکست/ سومین نکوداشت اسوه های ایثار ناجا برگزار شد

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، تقدیر از بازماندگان شهدا وظیفه ی همه اقشار جامعه است، چرا که اگر فداکاری این بزرگواران نبود هرگز اقتدار و امنیت در کشور عزیزمان به دست  نمی آمد.

بنا برتاکیدات مقام معظم رهبری در بین خانواده های شهدا, جانبازان و آزادگان مورخ 11/2/ 1380
فرمودند:"پدران و مادران و همسران و فرزندان و بازماندگان و نزدیکان شهدا در صف پشت سر شهدا قرار دارند. آنها در خاکریز اولند, اینها پشت سر آنها در خاکریز بعدی قرار دارند. اگر پدر و مادرها بی تابی و بی صبری و اظهار پشیمانی می کردند; اگر همسران جوانی که شوهران فداکار و جوانمردشان به میدانهای نبرد رفته بودند, به بهانه ی داشتن فرزندان خرد, زبان شکوه باز می کردند, باب شهادت و مجاهدت بسته می شد.شما به گردن این انقلاب و این کشور و این ملت و تاریخ ما حق دارید". بازماندگان شهدا بر گردن تک تک ما حق دارند.

نیروی انتظامی با گذشت چندین دهه از دوران دفاع مقدس هر ساله در مقابله با اشرار، مخلان امنیت در این مرزو بوم و مبارزه با مساله خانمان سوز مواد مخدر شهدایی را تقدیم به نظام و انقلاب مقتدر اسلامی ایران می کند.

مرکز امور ایثارگران ناجا برای  تجلیل از خانواده های شهدای نیروی انتظامی مجموعه همایش های اسوه های ایثار را برگراز می کند. سومین نکوداشت اسوه های ایثار ویژه همسران و فرزندان شهدای سال های 1389 تا 1394 از تاریخ 8/6/94 تا 12/6/94 با حضور 49 خانواده معظم شهید و در مجموع 120 نفر در جواربارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

گوش دادن به سخنان همسر شهیدی که بسیار جوان بود از جمله خاطرات رییس مرکز امور ایثارگران ناجا است که با شنیدنش بغض وی  را به اشک تبدیل کرد.همسر شهیدی که بعد از شهادت همسرش نخندیده بود و حالابعد از گذشت چندین سال در این سفر برای اولین بار از اعماق وجودش خندید.

ما به راحتی در امنیت و آرامشی مطلوب به زندگی روزمره خود می پردازیم اما غافلیم که این امنیت و آرامش چگونه به دست می آید. با دیدن صبوری و اشک های این بزرگ زنان تاریخ باید بیشتر قدر این امنیت را بدانیم و برای ماموران از جان گذشته ی این مرز و بوم که در راستای ایجاد امنیت و عدالت تلاش می کنند آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

در این مراسم  به منظور ارتقای روحیه و  ایجاد فضای معنوی برای  خانواده ای معظم شهدا برنامه های متنوعی از سوی این مرکز انجام شد که می توان به  زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) با بهره گیری از روحانی به عنوان همراه خانواده های معظم شهدا و برگزاری کلاس های فرهنگی و مشاوره ویژه همسران شهدا در حوزه مسائل خانواد اشاره کرد.

 رییس مرکز امور ایثارگران ناجا در این مراسم از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های همسران و فرزندان قرار گرفت تا بتواند به سهم خود به این مسائل رسیدگی کند.

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، اولین نکوداشت اسوه های ایثار در مشهد و دومین مراسم، خانواده های شهدای ناجا از مشهد بودند که مراسم و همایش در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
افشار
|
-
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
1
4
کشته مرده تیترتون هستممممممممممممممممممممم

بابا تو دیگه کی هستی
نظر شما
پربیننده ها